Orgasme!!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER & ORGASME
Besvar
HT

Orgasme!!

Indlæg af HT »

Heej :)
Jeg er 16 år, 168 og vejer 50 kg. Jeg har en pæn krop, brede hofter, 70-B, og er veltrænet. Jeg er glad for min krop, men jeg har aldrig haft en orgasme? Sammen med kæresten er det dejligt, og jeg ELSKER at have sex, men jeg får aldrig orgasmer? Herinde har jeg læst mig selv til at man skal "træne" sig selv op til det. Men jeg kan bare ikke uden kæresten føler jeg :/ Jeg ved ikke helt hvorfor, men tror ikke jeg tænder på mig selv. Jeg har ingen sexlegetøj. Jeg bryder mig faktisk ikke rigtig om tanken om at onanere :/ Foretrækker bare min kæreste så meget mere! Er det unormalt ? og er det rigtig nogle kvinder bare ikke KAN få orgasme ? Har hørt man skulle have et ru punkt inde i ens skede et sted, hvor orgasmen "fremprovokeres" ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Orgasme!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej HT

Mange piger/ kvinder har glæde af at bruge et massageapparat, når de skal lære at få orgasme - og andre bruger vandstrålerne fra en håndbruser. Der er ikke andet for end at øve sig - både alene og sammen med din kæreste.

Orgasmen udløses normalt fra klitoris. Nogen (ikke mange) kvinder kan få orgasme inde fra skeden fra et område som kaldes G-punktet. Men koncentrer dig/jer om din klitoris.

:idea: PSYKE & SEX om Klitoris - Kilderen
:idea: PSYKE & SEX om Orgasme - kvinder hvordan?
:idea: PSYKE & SEX om G-punkt

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG ORGASME"