Hvordan føles det?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER & ORGASME
Besvar
Den forvirrede pige

Hvordan føles det?

Indlæg af Den forvirrede pige »

Ja jeg er en pige på 17 år der kun har været sexuelt aktiv med min nuværende kæreste og vi har kun været sexuelt aktiv siden midten af november. Jeg nyder det virkelig at have sex med min kæreste men jeg er i tvivl om jeg 'kommer' eller får orgasme nogle gange. Min kæreste siger nogle gange at han tror jeg 'kommer' men hvordan føles det som pige at komme? Jeg har læst om det rundt omkring på nettet og alle siger at men altid ved om man er 'kommet' og at når man 'kommer' mister man lysten til sex i lidt tid, lige som drengens bliver slap og han så må vente noget tid inden den kan blive stiv igen. Men jeg ved ikk hvordan det føles så er ret usikker på om jeg 'kommer' for synes hele tiden jeg har lyst til min kæreste og aldrig rigtig mister lysten til sex med min kæreste.

Når jeg selv tror at jeg er ved at 'komme' kan jeg mærke at det føles dejligt, alle mine muskler spænder og jeg får nogle gange sådan en underlig krillen i kroppen og kan begynde at ryste lidt og så slipper det hele på én gang og jeg slapper af igen. Jeg mister dog aldrig lysten til sex som Jeg har skrevet tidligere.

Kommer jeg når jeg har det sådan?
og er det normalt at jeg altid er liderlig og altid har lyst til sex men kun tænder på min kæresten og kun vil kunne have sex med ham?

Hilsen
Den lille forvirret pige
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvordan føles det?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den forvirrede pige

Det kan både være ret vanskeligt og ret enkelt at beskrive, hvad en orgasme er. Den enkle beskrivelse er, at det er lige som et nys i den anden ende. Nyset bygges op til en spænding, der udløses med et AtjhUUUuuu.

:idea: PSYKE & SEX om Orgasme - kvinder hvordan?

Nogle kvinder og mænd er meget stille og viser ikke så tydeligt med kroppen, at de får orgasme, men andre viser det meget tydeligt med kropslige bevægelser og høje lyde.

Her er 3 videoer, der handler om kvinder og orgasme:
[film] Orgasme 1 (Stille)
[film] Orgasme 2 (Hun giver lidt lyd fra sig)
[film] Fransk film om Kvinder og orgasme (nemme engelske undertekster - 48:27 minutter)
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Den forvirrede pige

Hmmm....

Indlæg af Den forvirrede pige »

Vis det er sådan som du beskriver orgasme er, så tror jeg det er sket for mig 1 til 3 gange, men det har kun været, når han har holdt ca. 20-30 minutter... Men jeg har stadig været meget oppe og køre bagefter, men kan det måske hænge sammen med, at jeg også er fuldkommen frisk og næsten ikke kan slappe af, når jeg dissideret bare dyrker nogen form for motion?

Hilsen
Den forvirrede pige
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hvordan føles det?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den forvirrede pige

Det er de færreste piger/kvinder, der kan få orgasme blot ved pikkens bevægelser i kussen, de fleste skal samtidigt have deres klitoris stimuleret f.eks. med en finger.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG ORGASME"