Xylocain

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER & ORGASME
Besvar
Gæst

Xylocain

Indlæg af Gæst »

Hej min kæreste på snart 18 år kommer alt for tidligt, og jeg når ikke at få nogen orgasme overhovedet. Når hun er kommet får hun enten ondt eller mister lysten til sex. Jeg har læst flere steder at xylocain 5% salven kan få mænd til at holde i længere tid.

Kan den bruges til kvinder, og hvor skal den smøres på?

Hvorfor kommer hun så hurtigt, man hører tit om kvinder der aldrig opnår orgasmen. Det tager kun 2 minutter for hende at komme

Har du hørt om dette før? Mange hjemmesider på engelsk snakker om det, men jeg kan ikke finde noget på dansk overhovedet.

Er det psykisk?

Jeg håber virkelig at du vil svare, hun er så ked af det, hun føler ikke hun tilfredsstiller mig og siger at hun ikke kan håndtere dette prolbem længere. Jeg er bange for at hun i sidste ende vil slå op med mig, da hun ikke rigtig føler sig som en god kæreste, der må være noget vi kan gøre for at fikse dette problem.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Xylocain

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Jeg går ud fra, at du nok er et hankønsvæsen?

Muligvis kan xylocain bruges og i så fald, er der jo kun mulighed for at smøre lidt på hendes klitoris, så den er knapt så modtagelig for stimuli. Selv om klitoris næsten altid indgår i orgasmen, så kan orgasmen dog godt udløses ved tryk i skeden, idet klitoris strækker sig ca. 3 til 9 cm ind i kroppen i en omvendt pyramideform og berører tre sider af urinrøret og skedens forvæg.

Nogen kvinder har evnen til at komme meget hurtigt - lige som nogen mænd. Og ja det har jeg både hørt om og erfaret. :1: Det er sikkert først fremmest fysisk betinget.

Hun må øve sig i at holde længere - eller osse må I tage en lille pause, så hun er klar til dig.

:idea: PSYKE & SEX om Klitoris - Kilderen

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG ORGASME"