Dybde

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
CMV1990
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 16. jan 2008 22:50

Dybde

Indlæg af CMV1990 »

Hej jeg er en pige på 17½, og jeg har nogle spørgsmål.

1 Min skede er 10 cm dyb, men hvad så hvis man har sex med en fyr, der har en pik på 18 cm, så kan den da ikke komme ret langt ind? Jeg har læst det anden indlæg (skedens dybde) men ens skede kan da ikke strække sig 8 cm i længden? Og har hørt at det kan gøre ondt hvis pikken støder ind i bunden.

2 Jeg er jomfru, og egentlig lidt bange for tanken om, at mødommen skal springe første gang (jeg har en), men er det rigtigt, at hvis man gør det med en der har en tynd pik, så gør det ikke så ondt som ved tyk?

3 Hvis man nu vil prøve at gøre det første gang, men man stadig er ret nervøs, så kan man jo godt miste lysten lidt (også hvis det gør ondt og sådan), men kan det så evt. være en fordel at bruge glidecreme?
Kan man være overfølsom over for glidecreme?
Ved du noget om, hvilke der er bedst? Vand-/oliebaseret

Håber du kan hjælpe lille mig

Hilsen den fortvivlede
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Dybde

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej CMV1990

1) Nu er skeden dels meget elastisk og dels udvider den sig ved ophidselse. Derfor kan man godt have sex med en dreng/mand med en pik på 18 cm. I øvrigt kommer alle 18 cm næppe indenfor :1:.

2) Mødomme meget forskellige fra ganske små og næsten usynlige til de mere seje. Hvis du er meget nervøs, så kan du jo altid smøre skedeindgangen med noget bedøvende salve f.eks. Xylocain salve. Det er ret sjældent, at det gør meget ondt især ikke, hvis man har meget lyst til sex.

3) Det kan sagtens være en hjælp med eksplorationscreme - og jeg har aldrig hørt om overfølsomhed over for eksplorationscreme. Brug vandbaseret.

Endelig så kan du jo selv prøve, hvor god passage der er med en passende genstand, en dildo, et lys eller lignende.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG DERES KØNSORGANER"