Smerte ved indtrængen

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
Anonym

Smerte ved indtrængen

Indlæg af Anonym »

Hej Per, :)

Jeg er en pige på 16 som har været sexuelt aktiv med min faste kæreste de sidste 4 måneder .

Her for omkring en halvanden måned siden begyndte jeg at få ondt ved indtrængen, vi startede med at tro det var min kæreste der havde revet mig når han gav mig finger, men efter et stykke tid hvor han ikke gav mig finger men vi kun dyrkede normalt samleje gjorde det stadig ondt, så vi er ret meget på bar bund omkring hvad der kan være galt.

Det gør ondt lige i starten af min skedeindgang og så omkring 5-7 cm oppe i mig men kun i den venstre side
Jeg vil beskrive smerten som om at det svier lidt begge steder.
Her for nogen dage siden, opdagede jeg at jeg blødte lidt under samleje. Det kan ikke være menstruation da jeg har været på p-piller i over 6 måneder og det gør min menstruation er regelmessig.

Angående blodet er det meget lidt, vi snakker et par dråber og det er meget lyst og tyndt og det løber ikke ud af mig, jeg opdagede det ved at jeg tørrede mig da jeg var på toilettet.
Min kæreste og jeg har prøvet at søge på internettet efter lignende problemer men det eneste vi har kunne finde har været omkring for stramme kønslæber, hvilket jeg ikke tror er problemet da det er noget der pludselig er kommet for nylig, jeg tror heller ikke problemet er, at jeg ikke er våd da min kæreste ikke har problemer med at komme op i mig men det gør bare ondt.

Og både mig og min kæreste har ikke været sammen med nogen andre.

Jeg håber du kan hjælpe mig,

på forhånd tak
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Smerte ved indtrængen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Nogen gange kan der ske det ved pikkens / penis bevægelse frem og tilbage i kussen, at pigen / kvinden får en lille revne / flænge i huden, og det kan faktisk gøre ret ondt, når der bliver rusket i flængen. Har I kigget efter, om du har en revne / sår ved skedeindgangen? Hvis I ikke selv kan finde årsagen til smerten, så lad lige din læge kigge på dig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
anonym

hm

Indlæg af anonym »

Vi er ret sikre på det er et sår, men hvad for nogle behandlinger er der for det.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Smerte ved indtrængen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Den bedste og mest sikre behandling er ingen samlege/indtrængning, indtil såret er ordentligt lægt. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
anonym

:)

Indlæg af anonym »

Hvordan kan vi så vide om såret er lægt uden at have samleje?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Smerte ved indtrængen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Ja I kunne jo kigge efter :1:, eller du kan mærke efter med en finger - men vent i hvert fald 3 uger, så huden er solid nok igen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG DERES KØNSORGANER"