Lugt i skeden?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
xxx

Lugt i skeden?

Indlæg af xxx »

Hej Per.
Jeg er en pige på 16, snart 17. (7.mar)
Jeg lugter lidt forneden, lidt "fiske-agtigt", og jeg har læst mig frem til det kan skyldes sex, at man vasker sig for meget, og at det lugter pga. ens PH-værdi er i ubalance (forårsaget af de nævnte årsager). Jeg har været på apoteket og købt Lactal som jeg i reklamerne har set genopretter den naturlige balance i underlivet. Jeg begyndte at bruge det ugen efter min mens. (er på p-piller). Jeg fik brugt det 5 dage hvor jeg så natten til 7 nat havde sex. (Skulle til fest langt væk, så tog ikke de sidste 3 tuber med) Jeg brugte de sidste tre tuber mandag aften, og frem. Det har ikke rigtig hjulpet synes jeg :( Jeg er flov over lugten selvom den ikke er hel vild kraftig, men jeg vil ikke lade min kæreste slikke mig fordi jeg synes det er pinligt :s

Men kan lugten skyldes min kærestes pik (sæd) ?
Skal jeg prøve at købe en ny "behandling" (7 tuber) ?
Kan det have noget med kosten at gøre, ligesom sædens smag afhænger af hvad drengen har spist i løbet af dagen?

(Jeg har undgået at vaske mig for meget forneden)

- Og lige en sidste ting ;) Jeg synes det er skide godt at du har denne side!! :D Man kan skrive anonymt uden at betale for en bruger, og man for rent faktisk svar!!? 8-) SÅ FEDT :D :D Man bliver så meget klogere af at læse alle de her indlæg :D Hey, lige et mere spørgsmål. Hvad er penis-gennemsnits-størrelsen for drenge på 16-17 år? For min kæreste synes selv han har en lille pik, og vil gætte med øje mål at den er 13-16 cm i stiv tilstand. Ved det ikke helt.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Lugt i skeden?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej xxx

Først: Alle kusser lugter af kusse, det skyldes først og fremmest mælkesyrebakterier og urinrester - plus selvfølgelig den store mængde af forskellige bakterier, svampe, vira m.m. der lever alle steder på vores krop. Hvis nogen af disse bakterier får for stor overvægt f.eks. pga. for høj pH i skeden, så kan f.eks. bakterien Gardnerella blomstre op, og den giver en karakteristisk fiskeagtig lugt. Så det er en god ide med mælkesyrestikpiller, der kan sænke pH.

Nu forholder det sig så bare sådan, at sæd er basisk modsat kussens miljø, der er surt. Så sex ændrer pH i skeden, og det kan være en af grundene til en ændret luft. Og sæden kommer osse til at lugte, når den har været i skeden en tid, med mindre man har brugt kondom. Og sæd kan lugte og smage meget forskelligt alt efter hvad drengen/manden har spist eller drukket.

:idea: Se Udflåd og skedebetændelse (skedekatar) (Netdoktor)

Det fleste drenge synes deres pik er for lille :2:, sådan er drenge bare. Mange piger synes jo osse, at der er noget galt med deres bryster. I øvrigt ser det ud til, at din kærestes pik har den rette størrelse, og hvis du bare er glad for den, så er størrelsen jo i og for sig ikke så vigtig. Pigers kusser er jo elastiske. :1:

Tak for rosen - og tak for dine gode spørgsmål, det er jo dem der holder siden i gang. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
xxx

Lige en ting til..

Indlæg af xxx »

Når jeg ikke er ophidset, liderlig, eller noget som helst, så kan man se min ja hvad hedder det ? :s Det er ikke klitoris men det uden om.. Har hørt nogen kalde det "flæk-fisse". Jeg ved ikke helt præcist hvad det hedder det man kan se. Min veninde har også det. Og har set andre piger med det også. Normalt er der jo "en streg" som "deler" fissen hvis du forstår? Men er det normalt at man er sådan? Er det noget man kan gøre noget ved, for havde det i starten dårligt med min kæreste skulle slikke mig, fordi jeg var bange for han ville undre sig. :s Hvad hedder det "kød" man kan se!? Er det fordi jeg er tynd og mine ydre skamlæber(?) ikke er store nok?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Lige en ting til..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej xxx

Jeg fortolker det sådan, at dine små kønslæber er lidt større end dine veninders? De indre kønslæber kan sagtens være en del større end de ydre kønslæber, det er faktisk meget normalt og har ikke noget med din tykkelse at gøre, sådan er man bare skabt. :1:

Her er 5 eksempel på forskellige størrelser af indre kønslæber:

Billede Billede Billede Billede Billede
Klik på billederne for at se dem større

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG DERES KØNSORGANER"