Mærkelige knopper

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
Gæst

Mærkelige knopper

Indlæg af Gæst »

jeg var for en måned siden i seng med en dreng. han mente at der var gået noget galt med kondomet da han troede at han havde fået svamp, jeg begyndte også at få kløe og svie og tog til lægen for at blive tjekket. alt var negativt og så fortalte jeg om at han havde haft svamp, og hun gav mig noget mod svamp, er ikke begyndt på det endnu da jeg ikke har været på apoteket. men lige som jeg ligger og onanere, lægger jeg mærke til nogle mærkelige knopper oppe i min skede. jeg har ikke nogle knopper andre steder og jeg vil gætte på der er omkring 10 stk. jeg har ikke haft sex siden jeg var hos lægen og blive tjekket så kan knopperne i min skede have noget med svamp at gøre?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mærkelige knopper

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Knopperne, du mærker, har næppe noget med evt. svamp at gøre. Enten kan det være naturlige hudfolder inde i kussen eller osse kan det evt. være kønsvorter/kondylomer. Lad for en sikkerheds skyld lægen kigge på dig, kønsvorter smitter nemt.

:idea: PSYKE & SEX om Kønsvorter - kondylomer
:idea: Og kig under KØNSVORTER - KONDYLOMER i kategorien OM SYGDOMME & SUNDHED her i PSYKE & SEX DEBAT

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG DERES KØNSORGANER"