Komme flere gange

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG ORGASME
Besvar
Necka
Tilmeldt bruger
Indlæg: 8
Tilmeldt: 31. jan 2007 22:56

Komme flere gange

Indlæg af Necka »

Hej, jeg er 16 år, og har tit hørt noget omkring om, at man jo selfølgelig i min alder har mange hormoner... Og mange i min alder kan komme flere gange efter hinanden, og det kan jeg ikke. Så ville jeg høre om der er nogle der har nogle tricks? og lad være med at sige blowjob efter man er kommet, for det kilder og er direkte ubehageligt. Hehe, men kan man nogle tricks, eller er jeg bare ikke en af de udvalgte?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Komme flere gange

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Necka

Jeg tror det er med så meget andet, nogen er sorthårede, andre rødhårede. Nogen bliver 205 cm høje og andre 154 cm høje. Nogen kan komme flere gange og andre kun en gang ad gangen. Der er ikke rigtigt nogen tricks. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
mand 43 år

hej

Indlæg af mand 43 år »

Hej. En god ven sagde engang til mig, at han kunne komme igen, efter at han var kommet første gang. Jeg afprøvede det, og blev meget overrasket. Der, hvor jeg ellers ville være stoppet med at gnide på pikken, fortsatte jeg nu. Jeg kom, højst et minut efter første orgasme, med et lige så stort sprøjt som først. Tricket i det ligger i at blive ved med at gnide, hvor man ellers ville være stoppet. Jeg har også oplevet at komme i mange sprøjt efter hinanden på den måde, ved ikke at være stoppet med at gnide. Det var onani i samvær med en kvinde, efter en lang periode uden sex. Det er dog slet ikke hver gang, jeg kan få den metode til at virke. Oftest har jeg slet ikke lyst til at fortsætte, når jeg er først er kommet. Det er som om, det kræver energi, og især sker, hvis jeg har undværet sex meget lang tid.
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG ORGASME"