Ingen brystvorter...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES BRYSTER
Besvar
Spensers
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 18. nov 2006 16:04

Ingen brystvorter...

Indlæg af Spensers »

Hej.

Jeg er 23år gammel, har en pæn B-skål men som de fleste andres bryster er mine heller ikke nøjagtig lige store. Mit problem ligger i at mine bryster er ret "kegleformede", altså ret spidse og de har størstedelen af tiden ingen vorter. Kun når jeg fryser eller er tændt. Resten af tiden er vorten væk. Det røde omkring vorten er ret stort og det ser i mine øjne ganske akavet ud når vorten samtidig mangler. Har forsøgt at få piercet det ene bryst i den tåbelige tro det ville hjælpe. Kan man intet gøre? Kan der evt. opereres en permanent brystvorte på? - og i så fald giver det så ikke sig selv at det er noget man bør vente med til man har fået de børn man skal have?
Spensers.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ingen brystvorter...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Spensers

Nu er det jo faktisk ikke sådan, at du ikke har brystvorter, de gemmer sig blot lidt i det daglige. En del kvinder har indadvendte eller lidt indsunkne brystvorter. Du er så så heldig,at dine brystvorter strutter ud, når du du fryser eller bliver tændt, hos nogen kvinder sker det modsatte, at når de fryser eller bliver tændt, så gemmer brystvorterne sig.

Billede

Jeg tror, at du er den eneste, der bemærker, at dine brystvorter gemmer sig til daglig, det er næppe noget nogen andre overhovedet vil tænke over. Man kan sikkert godt lave mere udadvendte brystvorter, men så skal du nok regne med et langt større problem, nemlig at følsomheden forsvinder fra brystvorterne, og det vil sikkert for de fleste kvinder være et ret stort tab.

Når du har fået børn og de har suttet sig godt mætte på dine bryster, så er det ret tænkeligt at dels brystvorterne får en anden karakter - og dels at du får andet at tænke på :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES BRYSTER"