Mine bryster er ikke lige store!!!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES BRYSTER
Besvar
KP

Mine bryster er ikke lige store!!!

Indlæg af KP »

Kære Per!

Jeg er en pige, som er i den uheldige situation at mine bryster ikke er lige store. Der er faktisk en temmelig voldsom forskel på dem! Jeg har vedhæftet et billede så du selv kan se hvad jeg snakker om.

Billede

Jeg ved godt at bryster ikke vokser lige hurtigt i puberteten, men eftersom jeg snart fylder 20 år er det nok lige lovlig optimistisk at håbe på at forskellen udlignes? Jeg er ikke vokset i højden siden jeg var 11, så jeg er nok desværre færdigudviklet.

Det generer mig meget når jeg skal ud og købe ny bh, og jeg går sjældent i udringede eller stramme bluser, da jeg føler at folk kigger på mig. Desuden har jeg heller ikke særlig meget lyst til at smide trøjen foran en fyr.

Jeg er ikke meget for at få stoppet silikone i mine bryster - især ikke i en så tidlig alder! Er der virkelig ikke andet man kan gøre? Kunne det evt. tænkes at p-piller kunne løse problemet?

Det skal også lige siges at jeg ifølge mit BMI vejer 7-8 kilo for meget. Er det realistisk at håbe på, at jeg vil tabe mig mere på det ene bryst end det andet, hvis jeg går på kur?

Endlig har jeg hørt at staten giver tilskud til plastikkirurgi i tilfælde hvor udseendet udgør et stort problem for folk. Tror du jeg vil have nogen chance i den kategori?

På forhånd tak!
KP
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mine bryster er ikke lige store!!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Kære KP

Ja, jeg har kigget på dine bryster, som er nogen vældig nydelige nogen. Det er rigtigt at det ene bryst er lidt større end det andet - billedet fortegnes nok lidt af at du har sænket din højre skulder i forhold til din venstre skulder og derved kommer underkanten af højre bryst noget længere ned end venstre bryst. Men ok der er lidt forskel.

Nu vil problemet næppe være, at en mand der bliver forelsket i dig vil tage noget som helst anstød af forskellen i størrelsen. Jeg er stensikker på, at masser af mænd med stor fornøjelse ville have lyst til nærkontakt med dine bryster - mænd er faktisk sjældent særligt fokuseret på den slags detaljer. Vi er glade, blot vi får lov til at kæle med dem og røre ved dem og ligge op af dem osv.

Men problemet er jo osse dit, og hvis det er en meget stor pine for dig, så er den måske mest realistiske mulighed, at man kunne reducere størrelsen på det største bryst, så de på den måde blev nogenlunde lige store. Men jeg synes nu lige, at du skal vente en sommer og så tage ud på stranden og se, hvor forskellige bryster faktisk ser ud og at der er ikke så få kvinder hvor størrelsen på de to bryster er forskellig. De færreste af os er symmetriske. P-piller vil næppe kunne ændre på ét brysts størrelse og bryst implantater er en dårlig løsning.

Hvis du vil have lavet ændringer på dine bryster, skal du kontakte din læge.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES BRYSTER"