Forvirret

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG PSYKEN
Besvar
anonym123

Forvirret

Indlæg af anonym123 »

Hej.
Jeg er en dreng på 16 år.
Jeg bliver hele tiden mere og mere trist. Jeg har den tanke at alt det jeg siger og gør skal planlægges. Hvis jeg får nogle nye sko, begynder jeg at lave en sætning oppe i mit hoved, hvis nogle nu skal komme og sige de er pæne eller ej, så jeg ikke siger noget der er forkert. Jeg danner også sætninger om andre endnu mere ligegyldige ting. Sådan er det hele tiden, og nogle gange begynder jeg at tude fordi jeg får ondt i hoved af at tænke på det hele tiden!
Jeg er biseksuel, men jeg tør ik at acceptere det, og sige det til nogle.
Jeg følere mig mere og mere ensom efter at jeg spiller "skuespil" over for mine venner, da jeg ikke tør være mig selv. Alle tror jeg er en anden, end jeg i virkeligheden er.
Jeg tror, at jeg er gået i depression, da jeg ikke gider at være sammen med nogle mere. Jeg er meget træt, og føler ik der er nogen grund til at stå op om morgenen. Men grunden til at jeg har valgt at skrive til dig er, at jeg nu også er begyndt at få selvmordstanker! Nogle gange bliver jeg bange for mig selv, da jeg er så tæt på at tage livet af mig selv. Græder også næsten hver aften.

Det er rigtig svært at skrive hvordan jeg har det, da mit liv er meget indviklet.

Håber på et svar
mvh.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forvirret

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej anonym123

Du lyder som en tænksom dreng på 16 år, der er midt i puberteten. Sådan har mange andre drenge og piger det i puberteten med spørgsmål om, hvem man er og, hvad man vil og, hvad det betyder osv. osv. Man er træt (kroppen vokser) og en masse møbleres om inden i en.

Jeg plejer at sige, at mennesker er multiseksuelle, prøv at læse, hvad jeg skriver om det her: PSYKE & SEX om Multiseksualitet. Man har ikke pligt til at fortælle sine venner om alle detaljer af ens liv, og i grunden kommer det jo ikke dem ved, at du osse kan tænde på drenge.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG PSYKEN"