*
PSYKE & SEX DEBAT
DEBAT- OG SPØRGEFORUM om PSYKE OG SEKSUALITET
ved PER HOLM KNUDSEN - PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG

*
*
Dato og tid er 19. nov 2017 13:18

Alle tider er UTC+01:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23. nov 2006 19:46 
Halløj..

Jeg er en pige på 15 år der lige er begyndt på p-piller. Efter jeg startede på pillerne begyndte jeg at pletbløde meget. Mest i ugen op til pausen. Hvad kan jeg gøre ved det og hvorfor pletbløder jeg? Det er lidt træls, da jeg ikke har lyst til at lave noget med min kæreste når jeg bløder.


Med venlig hilsen C.. :D!


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 24. nov 2006 20:55 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16
Indlæg: 5426
Geografisk sted: Region Midtjylland
Hej C

Pletblødning kan være en af bivirkningerne ved p-piller, prøv at læse hvad der står på indlægsedlen til dine p-piller om bivirkninger. Hvilket mærke bruger du?

:!: Husk: P-piller beskytter ikke mod seksuelt overførte sygdomme.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om P-piller.

Du skal være velkommen til at skrive igen.

_________________
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
MEDLEM AF FORENINGEN AF
PROFESSIONELLE PSYKOTERAPEUTER

Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Tlf. (+45) 86 96 20 03
Mobil (+45) 53 63 20 03

http://psyx.dk


Rapporter indlæg
Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC+01:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Udviklet af phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Dansk oversættelse & hjælp: Olympus DK Team
[ Time: 0.234s | Queries: 23 | Peak Memory Usage: 4.74 MiB ]