Kom for hurtigt

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
fyren

Kom for hurtigt

Indlæg af fyren »

Jeg har nu være sammen med min kæreste to gange (min første gang) og lige med det samme jeg kom op i hende, gik der ikk lang tid, før jeg kom, og nu tør jeg næsten ikke prøve igen fordi det er pinligt vis det sker igen. Hun har været sammen med andre før mig, så hun ved hvordan det skal gøres :flov: .
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kom for hurtigt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej fyren

Masser af drenge og unge mænd har oplevet, som dig at spændingen og forventningens glæde har fået dem til at komme for tidligt i forhold til, hvad de havde forestillet sig. Pas nu på, at du ikke gør det til en konkurrence med andre mænd. Husk på det hedder samlege :2:. Leg med din kæreste, øv dig sammen med hende, lær hendes krop godt at kende, lær dine egne reaktioner at kende. Bliv fortrolig med hende, I er jo først lige startet med at have sex sammen! Langt de fleste lærer at holde sig et passende stykke tid. Og skulle du komme før din kæreste, ja så kan du jo bare kæle for hende eller slikke hende, indtil hun kommer. Kvinderne behøver jo ikke altid at skulle komme først :2:.

Se de andre spørgsmål og svar her i dette forum.

:idea: Læs osse mere i PSYKE & SEX om Sædafgang - For tidlig

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Fyren

fatter det ikk

Indlæg af Fyren »

jeg har prøvet at se hvor lang tid jeg kan holde mig når jeg bare selv klare det men, men nu synes jeg sgu og jeg kommer hurtigt når jeg bare skal have en spiller hva sker der lige, før i tiden kunne jeg sgu næsten ikk holde mig fuck det pisser mig sku af :x
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: fatter det ikk

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej fyren

Pikken bestemmer jo i vid udstrækning selv, hvordan den vil reagere, og det er en rigtig dårlig idé at lægge sig ud med den, for så gør den lige som os andre, det modsatte af hvad vi vil have den til :2:. Lad være med at stresse dig og den, det kræver lidt øvelse og det skal du såmen nok få - efterhånden.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"