Tidlig sædafgang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Kalle

Tidlig sædafgang

Indlæg af Kalle »

Hey.. Jeg er en dreng på 19 år, og er stadig jomfru ;s .. Hvilket jo er pænt unaturligt.. Jeg har lige fået mig en kæreste og har været sammen med hende to gange (sådan da).. Jeg er begge gange kommet lige inden jeg stak min penis op i hende, hvilket jo selvfølgelig er et kæmpe problem - såvel psykisk som fysisk.. jeg har prøvet at onanere et par timer inden "samleje" men det hjalp ikke rigtig.. Jeg har hørt om et trick "baby" et eller andet, hvor man presser et sted mellem penis og anus og på den måde stopper sæden.. men når man slipper igen, vil sæden så ikke komme ud?
Dette er for mig et kæmpe problem, så hvad kan hjælpe??

Det er jo psykisk, for min penis bliver ikk rigtig udsat for noget fysisk, andet end et par ryk, som jeg jo sagtens kan holde, når jeg onanere... så hvis jeg bare kunne overvinde det psykiske, tror jeg det ville gå lidt bedre.. jeg har været sammen med ca. 50 piger, så det er ikk mængden der mangler ;).. jeg har dog aldrig været i seng med nogen af dem, da jeg ikke har haft lyst til at tage det nederlag jeg vidste ville komme - for tidlig sædafgang... Jeg har fået nogle blowjobs, hvor jeg ikke er kommet, enten fordi jeg var lidt stiv måske, eller fordi jeg afbrød... Men hva' fuck kan man gøre med det psykiske..??
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Tidlig sædafgang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kalle

Du kan starte med at prøve at kalde dig en mand :1:. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Ja du gør det noget svært for dig selv, ved at betragte din store begejstring som et nederlag, det stresser dig bare, hvilket i sig selv får dig til at komme hurtigt. Måske kan du snakke med pigen om det, så hun ved, at du er nervøs og skulle du komme hurtigt, jamen så må du jo bare vente lidt og så prøve lidt senere. Det kunne jo tænkes, at pigen blot tænker, han er godt nok begejstret for mig :1:. Mange unge mænd har som du prøvet at komme hurtigt sammen med deres kæreste i begyndelsen af forholdet - og langt de fleste lærer sig at holde begejstringen lidt tilbage med øvelsen.

Jeg har nu ikke hørt om noget "et trick "baby" et eller andet" [baby]. Som du beskriver det, lyder det som et tryk på mellemkødet og om det virker ved jeg ikke. Derimod har jeg mange gange anbefalet Start-stop-klem-teknikken. Læs nærmere i PSYKE & SEX om Start-stop-klem - For tidlig sædafgang

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Kalle

Indlæg af Kalle »

Det var bare et trick jeg så i "Sexskolen"... hmm, min kæreste ved ik jeg kommer hurtigt tror jeg.. for jeg har begge gange trukket mig hurtigt tilbage og kommet i mine underbukser :s.. og på den måde undgået sex, hvilket hun er pænt træt af.. hun tror jo det er fordi jeg ikke har lyst.. og har det dårligt med at fortælle hende om mit problem.. ved godt man bør kunne snakke om alt med sin kæreste.. men føler det bare som et kæmpe nederlag... jeg har læst noget om en øvelse, hvor man skal presse sammen, som når man skal tisse... ehm, hvordan fungerer den helt præcist?? spænder det i knæene, når man laver denne øvelse?? Ved ik om jeg udfører den rigtigt?

På forhånd tak
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Tidlig sædafgang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kalle

Jeg har ikke set Sexskolen - kan ikke tage TV3 :1:, men jeg kan se, at Joan Ørting anbefaler nogen bøger under Sexlitteratur, formentligt er øvelsen nævnt i en af dem.

Den anden øvelse du omtaler er formentligt knibeøvelser. :idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Bækkenbundsmusklerne & mænd

Der er ikke mere nederlag i det at komme for hurtigt end det, du selv gør det til. Det egentlige nederlag er, at du ikke snakker med din kæreste om dit problem. Så tag at få åbnet munden og snak med hende om det! Det er noget I skal løse sammen. Du gør kun problemet større ved ikke at snakke om det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 22. jun 2008 06:28, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
OJ&konen
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 13. dec 2006 18:58

Indlæg af OJ&konen »

Ja de er jo så en af dem eller??

Hvornår er egentlig for tidlig? Er der sat en bestemt tid af eller?? Er det i forhold til partneren eller en evt forventning til holdbarsheds datoen?
Måske hvis man ikke fokuserede så meget på selve orgasmen, men det at være sammen, så var det måske ikke et spørgsmål om tid??Men noget helt andet!

OJ og Konen
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"