Formindsket power på sædafgang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Gæst

Formindsket power på sædafgang

Indlæg af Gæst »

Hej, jeg er en 19årig fyr med et spørgsmål.
Var lidt i tvivl om at jeg skulle placerer det her eller under rygning men here goes..
Jeg har det seneste stykke tid, ganske konsekvent, oplevet at der ligesom at kommet en dæmper på min sædafgang når jeg dyrker sex eller onanerer.. Mængde og konsistens er stadig den samme, men der er intet "skud" i det som der plejer at være.. Det flyder mere eller mindre bare lige så stille.
Jeg er begyndt at ryge for en del måneder siden, men problemer at et par uger gammelt, så jeg er nysgerrig. Er der en kobling eller kan det skyldes noget helt andet?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Formindsket power på sædafgang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Der kan nu være mange grunde til, at trykket ved sædafgangen varierer f.eks. hvor tit du har sædafgang, hvor ophidset du er, hvor træt du er. Jeg tror ikke umiddelbart, at det har noget med rygning at gøre, men til gengæld skader rygning på længere sigt din potens - og dine lunger, hjerte osv.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Potens og rygning

Er du blevet tjekket for KLAMYDIA?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ja, jeg er tjekket for klamydia plus diverse andre sygdomme. Noget min kæreste og jeg blev enige om begge at gøre inden vi begyndte at dyrke ubeskyttet sex. Anyways, tak for svaret.. Tror jeg dropper rygning, er på et par måneder kommet op på ca. 20 smøger om dagen, og selvom chancen måske ik er så stor er jeg en smule bange for sædkvaliteten eller potensen ryger.. Skulle jo gerne være far en gang..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Formindsket power på sædafgang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det lyder som en rigtig god ide at stoppe med rygningen inden det er blevet en fastgroet vane.

Held og lykke med det - evt. kan du få hjælp med denne bog Jan Geurtz: Røgfri, den lette vej til rygestop

Og se: Rygestop forbedrer mænds sædkvalitet

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"