Hvad kan jeg gøre?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
??????

Hvad kan jeg gøre?

Indlæg af ?????? »

jeg har for tidlig sædafgang og jeg syntes det er et kæmpe problem for mig og tror også det er for min kæreste da hun ikke gider at have samleje så meget mere ..

vi har været sammen i ca 6 år og har 2 børn sammen og det har altid været sådan ..

hvad kan jeg gøre for at det hele bliver der inde og at vi bare kan være igang 15 min i stedet for 5 min ..

grunden til at jeg skriver nu er fordi der kom en kommentar fra hende da jeg kom hjem igår fra ferie (med nogle venner) at hun havde hørt at underboen havde hygget sig den anden dag i 30 min .. det glimt hun havde i øjnene sagde mig noget om hun ikke var tilfreds med vores sexliv .. og at hun godt kunne tænke sig 30 min..

hvad kan jeg gøre for det hele bliver bedre..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvad kan jeg gøre?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ?????

Først og fremmest skal du spørge din kone, om hun er tilfreds med jeres sexliv, og om der er noget, hun ønsker sig anderledes! Ét er jo, hvad hun har hørt underboen foretage sig, noget andet er måske, hvad hun selv kunne ønske sig til dagligt.

At holde sig 5 minutter er ikke, hvad man forstår ved for tidlig sædafgang, blot til din orientering. Det kunne være interessant med en nyere undersøgelse over, hvor længe selve pikken-i-kussen-akten er i de gennemsnitlige danske samleger. Der er jo rigtigt meget andet, man kan foretage sig både før og efter, så man uden problemer kan komme op på den "eftertragtede" halve time til stor fornøjelse for begge parter. Så snak med hende! :1:

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon, det her!!! :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
?????
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 3. dec 2007 14:22

Hej Per igen

Indlæg af ????? »

Nu har jeg snakket med hende, hendes svar ang. vores sex liv var, at hun engang imellem godt kunne tænke sig at jeg holdt lidt længere.

Men hvad kan jeg gøre for at holde lidt længere ??

Er der nogle tricks eller metoder??


Håber ikke der gik for meget mobil skrift i det denne gang ..? :P
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hvad kan jeg gøre?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ?????

Det gamle trick var at tænke på paven, mend et er nok lidt gammeldags! Du kunne i stedet prøve at tænke på Søren Kraup eller Pia Kjærsgaard og se om det ikke kunne hjælpe lidt :2:.
Og ellers kan man f.eks. sørge for ikke at være så ophidset, det kan klares for egen hånd god tid i forvejen. Og endelig kan man jo træne Start, stop, klem-teknikken, hvis det skal være rigtig grundigt.
:idea: PSYKE & SEX om Start-stop-klem - For tidlig sædafgang

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"