Svien efter sædafgang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
habitdude

Svien efter sædafgang

Indlæg af habitdude »

Hej,

Efter sædafgang hænder det at jeg engang imellem svier forneden, mest af alt som en kraftig følelse som om jeg skal tisse hele tiden. Det hjælper ikke at gå ud og gøre det, det forværre det bare, og gør følelsen bliver der længere. Det varer typisk 1-2 dage efter sædafgang. Det er dog ikke hvergang, men nok 1/30 gange det sker. Jeg har ikke haft sex endnu.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Svien efter sædafgang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej habitdude

Det er lidt vanskeligt at sige, hvad det skyldes. Når du ikke har haft sex med en anden endnu, så kan det jo næppe være en kønssygdom. Det kan evt. skyldes, at trykket fra udløsningen laver små rifter i urinrøret, som så svier, når der kommer urin(syre) i de små rifter, når du tisser. Det er et almindeligt problem for nogen.

Obs! Undlad at bruge sæbe eller shampoo som smøremiddel ved onani, du kan komme til at presse sæben op i urinrøret, og det vil svie et stykke tid efter.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Tak for svaret,

svien kommer direkte efter sædafgang, og ikke først efter jeg har tisset.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Svien efter sædafgang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej habitdude

Hvis der opstår små rifter som følge af trykket fra sæden, så kan sæden godt i sig selv svie - den er lidt basisk.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
På gennemrejse

Re: Svien efter sædafgang

Indlæg af På gennemrejse »

Jeg har oplevet præcis det samme!
Det er voldsomt ubehageligt og ikke mindst også ubelejligt mange gange, men det er umiddelbart helt uforudsigeligt hvornår det sker som du selv siger - og samtidig temmelig sjældent 1/30 gange passer nok også meget godt for mit vedkommende .. Nogle gange forsvinder det hurtigt og andre gange kan der som du selv nævner gå en dags tid eller lign.. Hvis det er tilfældet at det er pga. sædens basiske indhold er der så noget man kan gøre for at forebygge det?!. Er personligt selv blevet testet rask for de "almindelige" kønssygdomme for få måneder siden så jeg tvivler på at det skulle være en kønssygdom, men hvad kan det eller skyldes???!...
Du er ihvertfald ikke den eneste der har oplevet det..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Svien efter sædafgang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej På gennemrejse

Jeg tror, at vi er mange, der fra tid til anden oplever uforklarlige smerter det ene eller andet sted, og nogen gang må vi slå os til tåls med, at vi ikke ved hvorfor, at det gør ondt, svier, presser, trykker osv.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"