Smagen af sæd

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Larsen

Smagen af sæd

Indlæg af Larsen »

Jeg skriver fordi jeg gerne vil forsøge at ændre smagen på min sæd, da det sådan set er den eneste grund til kæresten ikke vil sluge, og det er jo sådan set også fair nok.

Jeg ved at det har noget at gøre med hvad man spiser og drikker, men hvor hurtigt bliver sæden påvirket, og hvor lang tid holder det? Altså hvis jeg spiser/drikker som jeg skal for at forbedre det hvor lang tid går der så fra man starter til der kan smages forskel, og hvor lang tid holder den bedre smag efter at stopper med at spise / drikke på en given måde?

Kan være det skal siges at hun siger den smager meget af klor, jeg ved ikke om der er noget specielt man kan gøre for at gøre noget ved lige sådan en smag.

Larsen - 21 år.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Smagen af sæd

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Larsen

Sædens lugt og smag kan være meget afhængig, hvad du har spist, idet en hel del af det, vi spiser, afgiver lugt og smag til både sæd og urin - f.eks. hvidløg, løg, asparges.

Du kan jo selv eksperimentere med at spise/drikke forskelligt, og når du så selv har smagt din sæd til sådan, at du synes, at den er indbydende, så kan du jo tilbyde din kæreste en smagsprøve.

Hvis du ryger, kan du jo osse prøve at stoppe med det i en periode, og så smage efter om, det kan spores i din sæd.

Du kan læse mere i PSYKE & SEX om Sperm.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"