Hej igen.
Jeg ved ikke om jeg skulle have prostatitis, men jeg tager noget medicin (Ramipril Hexal) pga noget forhøjet æggevide i urinen. Det kom af en anden infektionssygdom, jeg fik for halvandet år siden, hvor en forkølelse over vinteren satte sig som infektion og blev til Henoch–Schönlein og deraf også denne ting med nyren.
Mht til at skulle på toilet før og bagefter sex er da lidt irriterende for da ryger lidt af spontaniteten, når man lige skal på toilettet først

Men udover det så går det nok, men jeg kan godt mærke, at jeg kan ikke holde rejsningen lige så længe op, som før det kom. Så vel en 15-20 min var vel det normale, før det her med følsomheden kom.
Jeg er single ja, men jeg ved ikke, om jeg spekulerer specielt meget over, hvordan en kvinde tager det. Det er nok mere bare irriterende for mig selv. Så jeg vil ikke sige jeg angst eller stresset over det.
Det er jo samme problem, hvis jeg onanerer så er jeg bare blevet meget følsom. Det var derfor, jeg tænkte, at det kunne være noget fysisk eller noget medicin?
/Steven