For tidlig

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
1234

For tidlig

Indlæg af 1234 »

Hej, jeg er en dreng på 14 år som lige har slået op med min kæreste. Vi havde været sammen i fem måneder og havde havde haft sex, ca. 30 gange.
Men hver gang vi havde sex, kunne jeg kun holde i et par minutter, nogle gange kun 30 sekunder, or so.

Jeg har læst om "Start-stop-klem" metoden, og prøvede den i en måned, men det var ikke noget der virkede. Jeg skal have en fynsk pige boende i sommerferien som jeg har haft lidt kørende med, og vil virkeligt gerne kunne tilfredstille hende, for jeg synes virkeligt det er pinligt..

Forresten er det kun ved direkte samleje at jeg får for tidlig udløsning. Ved onani, "håndsex", oralsex osv. kan jeg holde den ligeså længe det skal være, og nogle gange endda have svært ved at komme. Jeg har hørt at man skulle blive mere udholdende hen af vejen, som man udvikler sig mere.

Min penis er kun omkring de 14 centimeter og ikke særligt tyk, og er som sagt kun 14 år. Så kan det være at jeg bliver mere udholdende senere hen?

På forhånd tak for svar. :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: For tidlig

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej 1234

"Start-stop-klem" metoden skal gøres sammen med partneren, det dur ikke på egen hånd.

For de allerfleste finder man ud af det efterhånden - og du kan jo f.eks. lige tage trykket ved at have onaneret et par timer før, du er sammen med din kommenende nye kæreste.

Din pik/penis er som den skal være :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"