Stort problem

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
hejmor
Tilmeldt bruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: 17. sep 2007 21:50

Stort problem

Indlæg af hejmor »

Ja, goddag, jeg er en dreng på 14 år som lige er kommet ud af et halvt-årigt langt forhold, og er nu begyndt at have mere 'tilfældig' sex. Problemet er bare, at jeg til tider kun kan holde få minutter, nogle gange under et minut, dette er virkeligt et stort problem og jeg bliver nød til at bilde dem jeg har sex med ind at jeg "ikke har haft sex i lang tid og er meget ude af træning", "jeg ikke kan forstå at jeg kom så hurtigt, jeg plejer at holde meget længere" etc.
Jeg ville virkeligt håbe at du kunne hjælpe. Og er det forresten rigtigt - bare noget jeg har hørt - at man, som man bliver ældre, holder længere?

På forhånd tak.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Stort problem

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej hejmor

Mon ikke det handler om, at du ikke er helt tryg og afslappet i situationen? Jo, meget tit hjælper alderen på det. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
hejmor
Tilmeldt bruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: 17. sep 2007 21:50

Indlæg af hejmor »

Altså, når jeg har sex med folk jeg ikke kender specielt godt, kunne jeg levende forestille mig, at jeg ikke var fuldstændigt afslappet, men med min ekskæreste, synes jeg selv jeg var ret afslappet. Kun meget lidt bange for at jeg ikke ville kunne holde særligt længe.
Og, har du eventuelt nogle metoder der kan hjælpe?
Men, jeg er rigtigt glad for at alderen kan hjælpe :)
Tak for svar, og forresten super fedt forum i det hele taget.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Stort problem

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej hejmor

Hvis det handler om, at du er alt for begejstret, så kunne du jo tage noget af trykket for egen hånd et stykke tid før, du vil have sex med din kæreste.
Hvis det handler om, at du er utryg, nervøs, tænker for meget, så må du jo prøve at opnå mere tryghed i situationen, det sker jo ofte, når man kender hinanden bedre.

Læs f.eks. Anna Louise Stevnhøj: Efter den første gang. Du kan låne den på Biblioteket.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"