Usikker

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
hejmor
Tilmeldt bruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: 17. sep 2007 21:50

Usikker

Indlæg af hejmor »

Hej, jeg er en 16 årig dreng. Jeg har haft sex siden jeg var 14, og var i starten meget dårlig til at holde længe, og det var et meget stort problem for mig.
Jeg fik en ny kæreste efter ikke at have haft sex i næsten et halvt år, som jeg for nylig slog op med, hvor jeg intet problem havde og kunne holde 30+ minutter næsten hver gang. Men nu hvor jeg har slået op med hende og har haft sex med et par andre piger er mareridtet vendt tilbage, jeg kommer efter et minut. Jeg er selv ret sikker på at det er min angst for ikke at kunne holde længe der er grunden. Er der eventuelt virker til at slappe mere af?
Det skal lige siges at når jeg er fuld kan jeg holde flere timer uden at komme.
Frygtløs
Tilmeldt bruger
Indlæg: 14
Tilmeldt: 24. feb 2009 15:26

Indlæg af Frygtløs »

EXS - Delay kondom :D Det er i hvert fald mit bedste bud!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Usikker

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej hejmor

Når du bliver tryg med en ny kæreste, så skal du nok vende tilbage til at kunne holde dig i længere tid igen. Spiritus hæmmer nerveceller, så derfor kan du blive ved længe, når du er fuld - problemet er, at man heller ikke er så god til at tænke sig om i den tilstand.

Du kan jo prøve med det kondom, som Frygtløs foreslår, det er med en bedøvende creme.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"