Ingen udløsning!?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Pernikus

Ingen udløsning!?

Indlæg af Pernikus »

Hej Per

Jeg er en dreng på 17 år. Jeg har tit sex med min kæreste, men jeg får aldrig udløsning? hvorfor? Vi har ofte forspil i en halv times tid, og så kæmper jeg i halvanden time på at tilfredsstille hende og blive tilfredsstillet. jeg må derefter ofte stoppe fordi hun er færdig og fordi jeg er udmattet. Jeg tænder rigtig meget på hende og hun gør da også sit for at give mig udløsning. det sker bare ikke.. jeg kan sagtens komme når jeg onanerer. hvilket jeg ofte må gøre dagen efter samlejet for at blive tilfredsstillet. Hvad kan jeg gøre? Håber virkelig du vil svare mig, og give mig hjælp :)

Venlig hilsen Nikolas
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ingen udløsning!?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Nikolas

Selvfølgelig skal man give sig god tid til sex, men det lyder temmelig anstrengende, som du beskriver det og ikke specielt afslappet, så jeg kan i grunden godt forstå, at du har svært ved at komme.

Hvad med f.eks. at skære forspillet lidt ned, og så lade efterspillet vare det længere, så var du måske mere i stemning. Og måske skulle I hver anden gang koncentrere jer om din orgasme først og så siden hendes.

Om måske skulle du lige se på denne artikel: Good sexual intercourse lasts minutes, not hours, therapists say :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"