For tidlig sæd afgang (ved det har været her før)

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
den generte

For tidlig sæd afgang (ved det har været her før)

Indlæg af den generte »

Hej Per

Jeg er nu 17 og været sammen med damen i et halv års tid, og vi er begyndt og dyrke mere og mere sex, men problemet er nu at jeg kommer ALT for tidligt, hvad kan det skyldes, vi snakker måske efter 30 sek. Som bestemt ikke er tilfredsstillende for nogen af partnerne.... Håber du kan komme med noget hjælp.

Har prøvet at købe nogen kondomer med noget bedøvende creme, men efter en prøvning er jeg blevet skræmt, 1 - var det ikke hjalp, og 2 - var da jeg kom gjorde den creme at det sved i penis, det føltes som et åben sår med salt/citron... Håber du kan hjælpe

- Den generte
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: For tidlig sæd afgang (ved det har været her før)

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den generte

Usikkerhed, generthed og angst kan bidrage til, at man kommer alt for hurtigt - lige som din unge alder :1:.

I stedet for at bruge kondomer med creme, så kunne du prøve med Xylocain salve 5 % påsmurt pik/penishovedet ca. 10 min. inden samlege. Kan købes i håndkøb på apoteket.

Prøv at læse nogen af de andre indlæg her og under MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG i kategorien OM MÆND (over 18 år) her i PSYKE & SEX DEBAT

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Den generte

Indlæg af Den generte »

Du skal have tak, og kan det kun fås på apoteket? og tænkte tror du bare jeg skal tage det med ro, og vente og se tiden an...også købe det hvis det blvier et stort problem.

Og kan det skyldes jeg er begyndt at styrketræne/løbe en del ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: For tidlig sæd afgang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den generte

Ja, først og fremmest tag den med ro - og ja den salve kan købes på apoteket. Den bruges bl.a. til at dæmpe kløe, så du behøver ikke at være nervøs for at købe den.

Jeg tror, ikke at styrketræning og løb har nogen betydning.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
den generte

Indlæg af den generte »

Hej

Per jeg vil sige tusind tak, det har hjulpet rigtig meget på problemet, og tror jeg fandt ud af hvad problemet var inde. Problemet var jeg tænkte for meget på hvornår jeg kom, det kan dette salve da gøre en stopper for, og få mig på andre tanker :) Kan klart anbefale det, og på apotektet fortæller de intet om det kan bruges til dette, de siger kun det fjerner kløe, så for andre så bare ud og køb det koster små 50 kr :)
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"