Tidlig sædafgang uden orgasme...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Den forvirrede

Tidlig sædafgang uden orgasme...

Indlæg af Den forvirrede »

Hej jeg er en dreng på 16 år der er løbet ind i et meget irriterende problem.
Da jeg som 15 årig mistede min uskyld var jeg i seng med en meget attraktiv jævnaldrende pige.
Vi havde sex i 20 minutter uden kondom og ligemeget hvor hårdt jeg tog hende var jeg ikke i nærheden af at komme.
Vi prøvede med diverse stillinger og til sidst med oral sex men intet af det hjalp så til sidst gav jeg op.
Lidt over en måned efter gik jeg i seng med en ny pige og det blev ikke til meget mere end 5 ryk så var jeg kommet.
Jeg fik det meget dårligt med mig selv og undskyldte til pigebarnet over min ringe præstation.
Jeg tænkte at det bare var en smutter.
Jeg fik en kæreste efterfølgende og heller ikke her kunne jeg holde den meget mere end i et minut og jeg tror også det var grunden til at hun slog op med mig..
Før jeg første gang havde "rigtig" sex havde jeg fået flere blowjobs og handjobs hvor jeg ikke kunne komme.
Jeg er rigtig forvirret over hvordan jeg kan gå fra ikke at kunne komme med en partner til at blive speedy gonzales - også med handjob.
Min penis er 19 cm i stiv form og jeg føler det er rigtig stramt, når jeg skal "klemme" den op i skeden og jeg får næsten allerede udløsning når dette sker.
Når jeg får min udløsning føles det ikke som en orgasme. Tværtimod får jeg det rigtig dårligt med mig selv.
Det tære min psyke ikke at være i stand til at havde gode samlejer med piger og jeg ønsker absolut ikke at det skal fortsætte på denne måde.
Jeg håber inderligt at du har nogen gode råd og måske kan forklare hvorfor.

Venligst Hilsen Den Meget Forvirrede
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Tidlig sædafgang uden orgasme...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den Meget Forvirrede

Først og fremmest, så tror jeg, at du vil præstere for meget. Jeg foretrækker at stave samlege med G, fordi det handler om at lege sammen, ikke at skulle præstere. Hvis man vil præstere og bevise, frem for at nyde, så er man mest i sin tankevirksomhed og ikke i sin krop - og det hindrer orgasmen.

Når du osse er kommet for hurtigt, kan det handle om det samme, og om osse om at du blot var alt for ophidset og har lidt for lidt erfaring. Sex er noget man skal øve sig på sammen, det er noget man lærer sig efterhånden. Hvis man kommer alt for hurtigt, kan det godt ske så hurtigt, at man slet ikke når at få orgasme.

Med hensyn til din størrelse, så vokser pigerne jo osse og bliver større efterhånden.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"