Udløsning & klunker

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Den Kede :S

Udløsning & klunker

Indlæg af Den Kede :S »

hey Per

jeg skriver ind til dig fordi jeg har nogle problemer som jeg håber du kan hjælpe mig med jeg har nogle spørgsmål som jeg gerne vil have svar på hvis du kan hjælpe

1. jeg skal være sammen med min kæreste her i ferien og jeg er ikke jomfru men det er hun jeg er 16 og hun er 15 jeg vil gerne have det skal være en rigtig dejlig gang for hende men jeg har et problem jeg kommer meget hurtigt og det har jeg gjort i lige siden jeg kunne jeg har prøve at spille pik 1-3 gange om dagen fordi det siges det skulle hjælpe, jeg har prøvet at købe kondomer med bedøvelse i så man skulle kunne holde længer, men intet virker jeg kan holde 30sek når jeg selv spiller pik, og 3-6 min når jeg boller med nogle piger :S jeg er rigtig ked af det og tør ikke bolle med min kæreste fordi jeg vil have hun skal have det godt og det pinligt hjælp til

2. min ene klunke er større end den anden men den ene er som om der kun er en sten i og den anden er der noget andet blødt i :S og den ene hænger meget :S jeg overvejer at gå til læge men jeg vil ikke fordi det også er pinlig :S hjælp tak
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Udløsning & klunker

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den Kede :S

1) Nu har tiden, hvor længe du kan holde dig, inden du kommer, ikke så meget at gøre med, hvor tilfredsstillet pigen kan blive. Du har jo stadig både fingre og tunge.
:idea: Det perfekte samleje varer syv minutter (DR) Og husk, det er en ret dårlig ide at stræbe efter det perfekte. :1:
:idea: Good Sexual Intercourse Lasts Minutes, Not Hours, Therapists Say (Science Daily)

2) Klunkerne/Testiklerne har ikke altid samme størrelse. Det bløde du kan mærke, kan være dine bitestikler.

Billede

Og den ene testikel hænger næsten altid lidt længere ned end den anden, hvilket du kan se på disse billeder - bl.a. af et nøgleringsvedhæng. :1:

Billede Billede

Der er intet pinligt i at lade sin læge se på testiklerne, det er lægers arbejde, og de er vant til at se alt muligt. :1:

3) Og husk: :!: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"