[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 574: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 630: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 494: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5343: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3932)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5343: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3932)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 5343: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3932)
Svien efter sædafgang - PSYKE & SEX DEBAT
*
PSYKE & SEX DEBAT
DEBAT- OG SPØRGEFORUM om PSYKE OG SEKSUALITET
ved PER HOLM KNUDSEN - PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG

*
*
Dato og tid er 19. mar 2024 08:19

Alle tider er UTC+01:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste
Forfatter besked
Indlæg: 12. aug 2012 01:05 
Hejsa

Jeg er en dreng på 15 år som har et meget træls problem som virkelig påvirker min hverdag....

Problemet er at efter jeg har onaneret og fået udløsning kan jeg nogle gang få en voldsom svien i urinrøret og i spidsen af penishovedet... hvilket gør at jeg får tissetrang... når jeg så tisser gør det endnu mere ondt og det er virkelig voldsomme smerter.... jeg skal så måske tisse og så vente 1 time - 2 timer og så går det langsomt væk.

Jeg har søgt lidt på internettet og har fundet ud af, at det måske skyldes prostata-betændelse... men det er ja da ALT for ung til at have... Det gør mig bare mere forvirret...

Jeg har tænkt, at det måske kan skyldes, at jeg i en periode på måske 3-5 måneder nærmest på en måde holdte sæden inde, når jeg fik udløsning.. fordi at det ellers ville flyve ud over alt, når jeg sad ved min computer.

Så egentlig er mit spørgsmål... Kan dette med at holde sæden inde på en eller anden måde have givet mig de symptomer som jeg oplever og kan det giver problemer med prostata.... jeg vil være meget taknemmelig for et svar da dette er et meget træls problem for mig.. tak.

Venlig hilsen den forvirrede dreng


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 12. aug 2012 09:56 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16
Indlæg: 5455
Hej Hejhejmeddig

Jeg tror, at forklaringen på din svien er meget enkel, og at den hverken handler om sygdom eller tilbageholdt affyring. Jeg tror, at det handler om, at når sæden slynges ud med en stor kraft ("flyver ud over alt"), så opstår der små revner i urinrørets slimhinde. Urin indeholder urinsyre, og det svier i de små sår/revner, der er opstået i slimhinden. Det kan du nok ikke gøre meget andet ved end, at du må vænne dig til, at sådan kan det ske af og til, noget jeg tror mange - især drenge og unge mænd - har oplevet.

Nogen eksperimenterer med at bruge sæbe som glidemiddel i forbindelse med onani, og det kan virkelig komme til at svie. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.

_________________
Med venlig hilsen




Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 12. aug 2012 17:28 
Hej igen Per

Tak for dit svar.

Altså ser du jeg får kun den der voldsomme svien når jeg onanerer og holder sæden inde...

Hvis jeg fx er i bad og onanerer så lader jeg jo sæden komme ud.. og så får jeg for det meste ikke den der voldsomme svien bagefter.. dog kan jeg godt få svien på penishovedet nogle dage efter, men slet ikke den samme svien, som hvis jeg "holder sæden inde".

Venlig hilsen
den bekymrede dreng


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 12. aug 2012 22:46 
Hej igen Per...
Har lige noget meget vigtigt at sige... jeg har siden starten af april haft et problem med at når jeg tissede har jeg en meget mild svien bagefter... men så i slutningen af maj måned... havde jeg onaneret hvor jeg "holdte sæden inde" og så fik jeg et af de der "anfald" hvor at det begyndt at svie virkelig voldsomt.. og det blev værre når jeg tissede. Siden har jeg kun onaneret i badet hvor jeg så ikke "holder sæden inde" men lader det ryge ud som man normalt ville gøre.. og efter dette har jeg ikke rigtig haft nogen af de der "anfald" efter at jeg har onaneret..

Så jeg tænker om den metode med at "holde sæden inde" kan have skadet min prostata, hvilket giver den voldsomme svien eller og det kan have skader noget andet? Og er det overhovedet normalt at "holde sæden inde" eller er jeg den eneste som har gjort det :11: er meget i tvivl..

Hvis det har skadet noget kan dette så behandles?

Ja jeg ved godt jeg lyder meget forvirret og rundt på gulvet, men det her påvirker VIRKELIG min hverdag....

Venlig hilsen den bekymrede dreng


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 13. aug 2012 05:44 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16
Indlæg: 5455
Hej Hejhejmeddig

Der er sikkert sket det, at når du har prøvet at holde sæden tilbage i urinrøret, så har trykket sikkert medført et par små rifter i urinrøret, og så svier det, når du skal tisse.

Du kan ikke skadet noget ved at forsøge at holde sæden tilbage, men oplevelsen af orgasmen er næppe helt så intens. Køkkenrulle og evt. lidt varmt vand kan nemt rette op på eventuelle fejlskud. :1:

Der er ingen grund til bekymring, og du er med garanti ikke den eneste, der har gjort som du. Alle drenge og mænd eksperimenterer - og det gør piger og kvinder i øvrigt osse :2:

Du skal være velkommen til at skrive igen.

_________________
Med venlig hilsen




Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 13. aug 2012 11:18 
Hej Per

Tusind tak for svarene... det her er en super god hjemmeside som jeg virkelig sætter pris på... du hjælper mange især unge som render rundt med nogen problemer.. tak :D

og så bare lige en ting... jeg synes bare at jeg har læst at hvis man holder sæden inde kan det skade prostata på en eller anden måde...


venlig hilsen hejhejmeddig


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 13. aug 2012 12:03 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16
Indlæg: 5455
Hej Hejhejmeddig

Tak for rosen :1:

Ja, man kan læse alt muligt på nettet, men det er så ikke alt, at man skal tro på :1:.
Og det er så en skrøne.

Du skal være velkommen til at skrive igen.

_________________
Med venlig hilsen




Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 7. sep 2012 22:22 
Hej igen Per!

Altså nu forstår jeg sgu intet mere.... hvad i alverden er dette for et problem jeg har nu?

Jeg er begyndt at føle at jeg nærmest kan få orgasme bare ved at side ned... altså jeg gør ingenting!

Så lige pludselig bliver der opbygget den der orgasmefølelse uden at jeg gør noget som helst... uden jeg overhovedet er seksuelt ophidset eller noget!?!?

Hvis jeg fx er med i en bil og den bremser op eller noget er det som om at det kan gøre sådan at jeg er tættere på at få orgasme..?? Nærmest som om det stimulerer et eller andet i mellemkødet??

(Dreng på 15 år)

Jeg er meget forvirret over dette da det er noget som lige er begyndt.. har før hen altid skulle onanerer for at opnå orgasme... dette er noget helt nyt.

Håber på et svar... tusind tak!

Venlig hilsen den bekymrede dreng


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 3. okt 2012 19:08 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16
Indlæg: 5455
Hej Hejhejmeddig

Ja nogen drenge (og piger) er lidt mere følsomme end andre, og mange transportmidler har forskellige rystelser, som sagtens kan stimulere bækkenbunden og medføre erektion/våd kusse og evt. orgasme.

Da jeg var i din alder, havde jeg det ret svært med S-toget, som jeg skulle hjem med efter skole. Når jeg kom til den station jeg skulle af ved, så måtte jeg næsten altid gå med skoletasken foran mine bukser for at skjule en meget tydelig erektion. Det var ikke lige sjovt altid. :1:

Ingen grund til bekymring, det går over med alderen :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.

_________________
Med venlig hilsen




Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 12. okt 2012 10:26 
Hej Per

Først vil jeg gerne undskylde fordi at jeg skrev med så mange forskellige navne osv. jeg var bare meget desperat efter svar :D

Nå men altså som jeg har skrevet på en af de andre brugernavne så har jeg det problem at der dropper sæd eller som du tror præsperm ud i mine underbukser.

for det første hvordan ser præspærm ud? tror aldrig jeg har haft det... og for det andet er det muligt at man kan dryppe nogle "sædklatter" i underbukserne mens man er vågen og altså ikke en våd drøm? og det sker skam også hvis jeg slet ikke er seksuelt ophidset?

Lige noget vigtigt at sige her når jeg nu er inde på alle disse problemer.

Har forklaret lidt om dette problem her før.. men jeg har måske en mistanke om hvad kan give dette.

Altså det er det her med orgasme... jeg kan nærmest opnå det bare ved at tænke på et eller andet seksuelt i for lang tid uden at røre penis overhovedet.

når jeg så onanerer skal jeg ligesom holde sådan nogle pauser for at holde det igen... sådan har jeg altid haft det.

Men det der ligesom sker nu er at når jeg "hiver" i penis og ligesom kan mærke at hov nu er det vidst på tide at holde en lille pause (altså for at holde længere).... når jeg så holden den pause så er det som om at det "er for sent" altså at selvom jeg holder pausen så er den der orgasme på vej og jeg kan ikke stoppe den med en pause... hvilket jeg kunne gøre 100 vis af gange før.

Nå men det jeg så vil spørge om er: Har fundet noget om at man kan have en svag bækkenbund... kan man have det i min alder (15 år) ??
jeg har prøvet de der knibe øvelser men jeg har svært ved at lave dem da jeg som lille brækkede halebenet og nu er det vokset forkert sammen sådan at det ligesom bøjer for meget indad hvilket gør at jeg har svært ved at lave de øvelser..... så hvis at jeg kan have en svag bækkenbund kunne du så måske komme med nogle andre træningsmetoder hvis du kender nogle :D

Jeg er virkelig bekymret og nervøs over dette.

Læste lige et andet indlæg fra en mand som beskrev noget som jeg har gjort i jeg tror et år (gør det ikke mere)

og det er det der med at når jeg får orgasme så i stedet for at lade sæden ryge ud så trykker jeg den tilbage. han skrev at sæden så kunne ryge op i blæren og give nyreskader... altså når jeg trykker sæden tilbage så er det under orgasmen og ikke før..... der står også at man kan få problemer med vandladning hvilket jeg har haft siden april i år. Jeg er nu meget bekymret over dette.
please kom med et svar.

TUSIND TUSIND tak igen for en super super god hjemmeside Per

Venlig hilsen hejhejmeddig


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 5. nov 2012 07:59 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16
Indlæg: 5455
Hej Hejhejmeddig

Der er ikke noget i det, du beskriver som din onaniteknik eller dine onani- og orgasmeoplevelser, der adskiller dem fra, hvad der er helt normalt. Ingen grund til bekymring, livet er langt, og man lærer meget nyt om sig selv hele tiden.

Du kan læse mere her om :idea: om

Der findes et utal af skrøner på nettet - og nej, du kan ikke få nyreskader, fordi sæden evt. ryger tilbage i blæren frem for ud gennem pikken. Der sker for mange mænd, der er blevet opreret i deres prostata.

Jeg tror dit hovedproblem er, at du tænker for meget over, om du har skavanker. :1:
Bekymringer er en ret træls hobby at have, den giver i sig selv mange bekymringer :2:.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.

_________________
Med venlig hilsen




Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 13. nov 2012 17:51 
Hej Per

Tak for alle dine svar.

(er lige fyldt 16 år idag yay)

altså ja du har ret i at jeg bekymrer mig alt for meget over den slags. Går også til psykolog for det da det ødelægger alt.

Men jeg har skam også de ting jeg skriver.

nå lige en ting her. Er det normalt at have lettere mavesmerter efter udløsningen fordi det kan jeg godt opleve nogle gange.

og så det vigtige her.... Er der noget skadeligt i at onanerer og få udløsning mens jeg har en fyldt blære (altså har tissetrang).. jeg gør dette da jeg synes det på en eller anden måde hjælper på den svie jeg kan få efter udløsning.

Og tror du måske at grunden til at jeg nogle gange har lidt tis i mit sæd er fordi at jeg pleger at onanerer med fyldt blære?

vil bare lige sige at det er hver gang jeg får orgasme og sædafgang at min sæd altid er gul.... altså ikke helt gul som en citron men mit sæd har altid gul farve i sig ligegyldigt om jeg venter med at onanerer i mange dage eller om det er hverdag.... ALTID lidt gult :D

er det normalt at det er hver gang at det er det ?

Og noget andet jeg har haft i lang tid men som jeg ikke har tænkt over er som mange andre herinde også beskriver.... så har jeg sådan nogle mærkelige små gele-klumper i mit sæd .... de er der hver gang jeg får udløsning om jeg så venter en uge. kan nemt udskille dem fra den flydende sæd rundt om.... egentlig vil jeg sige at min sæd er meget "blandet" altså noget af mit sæd er meget vandet noget er mere tykt og så til sidst er der de der små klumper.... er det normalt med de små sataner der?

Tak på forhånd

Venlig hilsen hejhejmeddig


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 5. dec 2012 21:16 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16
Indlæg: 5455
Hej Hejhejmeddig

God ide, at du går til psykolog, ellers kan dine spekulationer sikkert komme til at fylde alt for meget i din hver dag, man skal jo osse lave andet end at gruble og bekymre sig om fremtiden og mulige skavanker.

[p] Jeg har haft mange bekymringer i mit liv, men ikke ret mange af dem er gået i opfyldelse. Mark Twain

Og tillykke med fødselsdagen [thumbsup] :1:.

Man kan sagtens få smerter hist og pist efter udløsningen pga. de spændinger, man laver i musklerne. Det er helt uden betydning.
Der sker intet ved at onanere selv om din blære er fuld. Sæd kan have mange farver fra helt klar og gennemsigtig, til mælket ugennemsigtig til helt gullig - og den kan være klumpet - og det har ingen betydning.

:idea: om

Du skal være velkommen til at skrive igen.

_________________
Med venlig hilsen




Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 7. dec 2012 16:25 
Hej Per

Endnu engang mange tak for svarene :)

altså jeg ved godt at det er normalt at sin sæd kan skifte farve og konsistens osv...... men min sæd er ALTID gult er det normalt ? altså at det er hver gang det er gult?

og noget andet her... du siger at sæd kan have forskellige lugte... er det normalt at mit sæd nærmest lugter lidt af chlor???

altså det er ikke hvergang... nogle gange lugter mit sæd ikke af en skid... men for det meste har det sådan en lugt af chlor... er det normalt ?

Tak på forhånd!

Hilsen hejhejmeddig


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 6. jan 2013 14:07 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16
Indlæg: 5455
Hej Hejhejmeddig

Sæd kan have alle mulige farver og lugte, så der er ikke noget galt med din sæd.

Du skal være velkommen til at skrive igen.

_________________
Med venlig hilsen




Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk


Rapporter indlæg
Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste

Alle tider er UTC+01:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Udviklet af phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Dansk oversættelse & hjælp: Olympus DK Team
[ Time: 0.117s | Queries: 20 | Peak Memory Usage: 9.34 MiB ]