Rødme og svie efter onani

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ONANI
Besvar
jens

Rødme og svie efter onani

Indlæg af jens »

hej, jeg er en mand på 20..
nogle gange efter onani bliver jeg rød på spidsen af pikhovedet omkring urinrørsåbningen.. andre gange har jeg tilmed smerter inde i urinrøret, det kan dog også være uden jeg har haft sex eller onaneret.

men er lige blevet testet for klamydia og den var negativ. lægen mente heller ikke det var svamp (han tog dog ingen test mht svamp), så jeg ved ik lige hvad det er.. ?

mvh jens
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Rødme og svie efter onani

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jens

:!: Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon, det her!!!

Svien kan skyldes mange forhold, små rifter, sæbe der presses ind i urinrøret, bakterier der laver lidt ravage (der er jo et utal af bakterier på os), osv., og det er heller ikke til at vide, hvad det kan være. Men de er fornuftigt at få tjekket for klamydia og andre kønssygdomme [thumbsup].

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Søren

..

Indlæg af Søren »

Jeg har præcis samme problem som Jens, og er ligeledes blevet testet negativ..
Min læge gav mig alligevel noget antibiotika, men det ændrede ikke noget synderligt. Problemet er nu ved at være ganske irriterende, og jeg vil meget gerne have en ende på det..
Har du nogen råd eller ideer??

mvh Søren
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Rødme og svie efter onani

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Søren

Det er vanskeligt at sige, hvad det kan være. Der findes jo i massevis af bakterier, vira, svampe m.m., som lever på os. Nogen af dem udnævner vi til kønssygdomme og andre ikke - og de sidste undersøger vi jo ikke for. Da jeg var yngre, undersøgte man f.eks. ikke for klamydia, det var bare noget, man havde, indtil man opdagede klamydias skadevirkninger. En infektion, som man er mere opmærksom på nu, er MYCOPLASMA GENITIALIUM.

Og noget andet kan jo være noget så enkelt som nervereaktioner som følger af håndarbejdet.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ONANI"