Onani..

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ONANI
Besvar
Rasmus18

Onani..

Indlæg af Rasmus18 »

Hej alle sammen!

Jeg har haft et lille problem på det sidste, hvor jeg har onaneret.. Efter jeg har fået udløsning, gør mit penis hoved ondt + forhuden når jeg trækker den lidt tilbage. Det kan godt være i flere timer.. Er det normalt? Eller?

Også vil jeg os lige ha noget på det helt rene..:
Talgkirtler på pikken / penis + på pungen.. Er det farligt på nogen måde? Kan der ske noget?

HÅBER PÅ ET / FLERE SVAR..

Hilsen Rasmus - 18
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Onani..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Rasmus

Pikhovedet kan udmærket være ømt efter onani alt efter, hvor hårdt du går til den og alt efter, hvordan du onanerer. Der er meget stor forskel på mænds følsomhed på penishovedet, så der er ikke noget, der er "normalt".

Måske har du lidt forhudsforsnævring - læs mere i PSYKE & SEX om Forhudsforsnævring.
:idea: Og kig under MÆND OG FORHUD i kategorien OM MÆND (over 18 år) her i PSYKE & SEX DEBAT

Talgkirtler skal være der - læs mere i PSYKE & SEX om Knopper på pikken / penis.
:idea: Og kig under MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS i kategorien OM MÆND (over 18 år) her i PSYKE & SEX DEBAT

Man(d) skal kun lade sig omskære, hvis det er absolut nødvendigt og mange gange kan en forhudsforsnævring klares med et lille klip.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ONANI"