Må ikke onanere for kæresten

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ONANI
Besvar
TTT

Må ikke onanere for kæresten

Indlæg af TTT »

Jeg er 31 og har en fantastisk kæreste, som jeg holder utroligt meget af. Vores sexliv er skønt, spændende og dejligt. Jeg føler ikke at jeg mangler sex, vi elsker ca. 2 gange om ugen. Men som alle andre mænd kan man godt have behov for en stille stund alene, hvor man tager sig en "spiller". Hvilket jeg selv syntes er helt naturligt og ikke holder som en hemmelighed. Problemet er at min kæreste ikke vil have at jeg gør det, hun føler sig utilstrækkelig og at hun ikke er god nok. Hun bliver ked af det og vred.
Jeg fortæller hende at hun er super i sengen, hvilket hun også er.
Jeg syntes ikke at jeg gør noget forkert, jeg er jo helt almindelig ik'?
Men hvordan skal jeg få hende til at forstå det?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Må ikke onanere for kæresten

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej TTT

Det er i længden ulideligt med kærester, der vil monopolisere partnerens seksualitet, og det bedste råd ville måske umiddelbart være at skaffe dig af med hende og finde dig en mere rimelig kvinde.

Du kan jo f.eks. vise hende mit svar, som sikkert vil ryste hende :1: - og forhåbentligt få hende til at tænke sig om.

Der er vel ikke andet for end, at du sender hende i psykoterapi, så hun kan få arbejdet med sin selvfølelse, der åbenbart ikke er for stor. Og så kan du f.eks. lade hende læse, hvad jeg har skrevet i PSYKE & SEX om Onani - mænd - drenge og om Jalousi & skinsyge. Jeg gætter på, at der er et element af skinsyge i hendes reaktion. :idea: Inden hun vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Den amerikanske komiker og skuespiller Woody Allen siger: "Hey, don't knock masturbation! It's sex with someone I love." ("Hej, lad være med at rakke ned på masturbation (onani). Det er sex med en jeg elsker!")

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
TTT

Må ikke onanere for kæresten 2

Indlæg af TTT »

Da vi ikke bor sammen, kan jeg kun sige, at det er meget stilfærdigt, og absolut uden tilskurer. Hun ved det, fordi hun spørger mig om det, og jeg svarer uden at lyve. Hvorfor skulle jeg også det. Jeg vil jo bare gerne være åben og ærlig om det.

Enten skal jeg lade mig lave om, eller lyve om min helt alm. og naturlige sexualitet. Men jeg håber da, at hun kan komme til at forstå mig/mænd. Inderst inde syntes jeg, det må være et kompliment, for det er hende, jeg tænker på, når jeg gør det.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Må ikke onanere for kæresten

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej TTT

Det er rigtig godt med gode principper, og det er osse godt at spørge sig selv, om de så virker, og i dit tilfælde gælder, at ærligheden ikke virker, som du formentligt havde forestillet dig. Og ærlig talt så synes jeg, at onani hører til det enkelte menneskes <b>privatliv</b>, som i grunden ikke rager andre.

Det kan være vældig fint at dele sine oplevelser med sin partner, hvis oplevelserne bliver taget vel i mod, men det gør de jo ikke i dit tilfælde. Så mit forslag er at sige til din kæreste, at da hun åbenbart ikke kan tåle at høre sandheden, ja så synes du ikke, at du vil dele den slags helt private forhold med hende. Vi har jo ikke som kærester hånd- og halsret over hinandens seksualitet, alle mennesker og osse mennesker i forhold har både ret til og brug for et <b>privatliv</b>, som ikke vedkommer andre. Det kan handle om dagbøger, sms'er, breve, telefonopkald og altså osse onani.

I øvrigt onanerer kvinder i lige så stort omfang som mænd :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ONANI"