Afføring

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ONANI
Besvar
helle
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 5. mar 2008 10:20

Afføring

Indlæg af helle »

Hej Per Holm Knudsen.

Frustreret så det basker. Min kæreste gennem 8 år har "et eller andet" med sin afføring. Ved han stopper ting op i anus. Det opdagede jeg ved et tilfælde. Han skulle tømme sin pose og frem kom en tusch, dem man understreger med og hætten var fuld med afføring, men det kendte han i hvert fald ikke noget til. Jeg har ladet "tvivlen" komme ham til gode, men i går fandt jeg stor afføring under topmadrassen og noget var faldet på gulvet. Det må være katten. Nu har katten ALDRIG nogen sinde haft et uheld uden for kattebakken. Desuden var afføringen ALT for stor til det kunne være en katte høm-høm. Skiftede sengetøj og på hans dynebetræk var der store spor af afføring, som havde han brugt det til at tørre sig med. Så renlig er katten heller ikke ! Hjælp mig, hvad "fejler" han?

Håbefulde hilsener Helle
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Afføring

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Helle

Der findes mænd og kvinder, som synes det er ophidsende at lade afføring indgå i deres onani, det kaldes koprofili, og det kan vi jo sådan set ikke rigtigt blande os i, hvis vores partner nu lige har den dille. Men vi kan selvfølgelig kræve, at han/hun selv rydder op efter sig. Det er næppe så udbredt som urinsex, som har en ret stor fanskare.

Endetarmen er hos langt de fleste en erogen zone, men mange har jo gennem opvæksten fået at vide, at det område skal man holde sig fra.

Du skal være velkommen til at skrive igen.

Indlægget fortsætter under PARFORHOLD OG LYST - Koprofili = ...
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ONANI"