Onani imens jeg ligger ved siden af

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ONANI
Besvar
Anonym.

Onani imens jeg ligger ved siden af

Indlæg af Anonym. »

Hej Per.
Jeg er en ung kvinde på 20. Igår var jeg i byen, hvor jeg mødte den her fyr på 24 år. Vi faldt godt i snak, og som natten skred frem sagde han at han nok skulle følge mig hjem. Jeg sagde at han bare kunne sove hos mig hvis han ville, men jeg ville ikke have sex med ham fordi jeg syntes godt om ham og gerne ville lære ham bedre at kende.
Vi kommer så hjem til mig og lægger os til at sove - eller jeg falder hen. Han fortsætter åbenbart og er vågen og ligger og rører ved mig alle steder. Så begynder han så at onanere imens han ligger lige ved siden af mig, og jeg bliver flov og føler mig lidt utilpas, så jeg lader som om jeg sover videre.
Bagefter falder han så i søvn, og da han vågner igen sker det hele så igen forfra.
Jeg ved ikke om det kun sker de 2 gange, fordi jeg jo også sov lidt.

Men jeg vil gerne vide hvorfor han gjorde det? Om han havde håbet på mere med mig, og så blev nødt til at 'lade trykket' eller om han bare har en meget stor lyst til at onanere, eller?

Håber på svar, for synes godt nok det var en underlig oplevelse.

Hilsen anonym.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Onani imens jeg ligger ved siden af

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Jeg gætter på, at han har syntes, at du var rigtig dejlig at ligge ved siden af og osse at røre på, og da begejstringen er blevet for stor, har han så onaneret i stedet for at hoppe på dig :1:. Han har da sikkert ønsket sig mere med dig, men har så klaret ophidselsen på egen hånd i stedet for at ligge vågen og rotere rundt i sengen hele natten. Hvis du vil undgå den slags oplevelser i fremtiden, så er det nok en god ide ikke at have begejstrede unge mænd til at ligge ved siden af dig i samme seng - og slet ikke at lade dem røre ved dig. Hvad havde du egentlig forestillet dig? :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonym.

Indlæg af Anonym. »

Jeg er godt klar over at han måske var blevet begejstet, men jeg havde måske regnet med at han så kun gå ud på badeværelset og gøre det eller måske have ventet til han kom hjem.

Har da også prøvet at blive så begejstret at man nærmest ikke kan sove, men så har jeg altså ventet til jeg var alene og har ikke gjort det imens personen lå ved siden af?

Måske det lyder underligt, men følte mig sådan lidt krænket over det.
Selvfølgelig er det da dejligt nok at vide at han tænder på en osv, men hvis man ser en fræk kvinde i Føtex begynder man jo ikke at onanere midt i det hele, eller hvis man ser en til en fest - hvis du kan følge hvad jeg mener?
By the way, kunne jeg ikke forhindre ham i at røre ved mig, da jeg sov imens han gjorde det. Han fjernede hånden da jeg rørte på mig, fordi jeg vågnede.

Kan bare ikke helt sætte mig ind i den tankegang der og er synes selv der er langt fra lyst til handling. Man kan jo ikke alle rende rundt og onanerer hvis man pludseligt får lyst - uanset hvor stor lysten er. :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Onani imens jeg ligger ved siden af

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

I havde åbenbart forskellige grænser :1:, og det er så klart, at du kommer til at opleve ham som krænkende. Det bedste er nok en anden gang at gøre dine grænser klarere, og måske osse undlade at have unge lystne mænd liggende i din seng med mindre, at du vil noget med dem :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonym.

Indlæg af Anonym. »

Jaa, men det ville virke lidt underligt at hvis en fyr tog med mig hjem - eller omvendt - og jeg så sagde 'men jeg vil altså ikke have at du ligger og onanerer ved siden af mig'.
Det var ikke helt det her svar jeg havde håbet på at få. :) Havde håbet på at få et mere forklarende svar, når nu du er sexolog.
Desuden er de fleste mænd lystne, så kan jo ikke undgå at have sådan en liggende ved siden af mig? :)
Man må da for pokker som et tænkende menneske kunne styre sine lyster, og ikke bare lade id'et tage over og handle og styre en.
Men der er nok bare ting her i verden som ikke helt hænger sammen, og som man ikke kan få en forklaring på, men kan bare stadig ikke helt forstå det.
Er han så en person som lader sig styre af sine lyster?
Vil jo ikke komme i den situation, hvor jeg sover sammen med ham igen og man så måske vågner ved at han er igang med at have sex med en. Vil jo gerne passe på mig selv og vil ikke udsættes for 'psykopater'/empati-løse mennesker. Hvilket nok også er forståeligt? :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Onani imens jeg ligger ved siden af

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Nu hører jeg nok til den generation, der synes, at det er lidt underligt at tage en fremmed mand med hjem i sengen, hvis du ikke tror, at han vil noget. Han kunne vel have sovet på en sofa eller en madras på gulvet, hvis du ikke ville noget med ham. Det andet er åbenbart at friste over evne og som at invitere en sulten person ind i en bagerbutik blot for at kigge :22:.

Nu er det ikke sjældent sket i historien, at hovedet kobler fra, når sexlysten bliver for stor. Det kan rigtig mange mennesker være glade for, ellers havde de slet ikke været til.

Jeg synes, at du skulle have sagt til ham, at han skulle gå ud på toilettet, hvis han skulle onanere, fordi du ikke havde lyst til at deltage i håndarbejdet på det tidspunkt. Du var jo åbenbart vågen begge gange. Det er jo ikke kun mænd, der skal holde grænser, du skal osse gøre dine meget tydeligere :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonym.

Indlæg af Anonym. »

Jeg bor egentligt kun på et værelse, og har ikke en sofa eller en ekstra madras, som han kunne sove på. Så det er ikke så nemt. :)

Jeg må sige at jeg er lidt rystet. Hvorfor skulle jeg gøre klart at han altså ikke skulle ligge og onanere ved siden af mig. Sådan noget hører vel bare til pli og til at vide at sådan noget gør man altså bare ikke.
Jeg kan virkeligt ikke se hvordan det kan være MIN skyld?
Jo, jeg tog ham med hjem. Jo, jeg lod ham sove ved mig. Jo, jeg stoppede ham ikke da han var igang.

Men, men, men, HAN sagde at vi ikke skulle lave noget. JEG sagde at han kunne sove ved mig, fordi jeg syntes det var trælst han skulle tage en taxa tilbage til den helt anden ende at byen. Jeg havde ikke regnet med at jeg tog en bag-ryggen-wanker med hjem.

Ja, du hører nok til den generation, hvor man ikke tager en mand med hjem fra byen, men det er jo sådan det er nu?

Bare fordi jeg lader en mand komme ind af min dør inviterer jeg ikke hans hånd ned på hans p** imens jeg ligger ved siden af?
Ingen sex er vel INGEN SEX?

Jeg er rystet.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Onani imens jeg ligger ved siden af

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Nu startede du jo med at spørge mig om, hvorfor fyren gjorde som han gjorde, og det svarede jeg på. Dette forum er ikke et moralsk forum, hvor jeg skal gå og sig FY! til folk som ham, men nok snarere et sted, hvor jeg skal lære mennesker som dig at sige FY! og støtte dem i at sætte ordentlige grænser. Hvis fyren havde skrevet, så havde sagen måske været anderledes.

Du har fået den erfaring, at det kan godt være, at du ved hvad "pli" er (frygteligt ord - jeg hader pli :2:), men det er der rigtig mange andre mennesker, der ikke ved, og overfor de mennesker, må du så lære at sætte dine grænser og tage dine forholdsregler.

Det var jo heller ikke, fordi han kom inden for døren, at han onanerede, men fordi du inviterede ham op i sengen og lod ham røre ved dig. Der er jo pokker til forskel. :1:

Nu er du så blevet det klogere. I min ungdom var der en sang, der ofte blev spillet i radioen, som lød: "Din mund siger nej, nej, men dine øjne siger ja ..." Måske virkede din invitation til, at han kunne ligge i din seng lige så dobbelttydigt på ham. Alene derfor skulle du have sat dine grænser klarere, det er dit ansvar. Pas på ikke at komme i en offerrolle. Verden er ikke altid fornuftig, rationel og ordholden. Der findes mennesker, der tænker: Går den, så går den. Ja faktisk kan vi vist alle tænke sådan. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonym.

Indlæg af Anonym. »

Jeg siger heller ikke det her er et moralsk forum, og at du skal stille dig op og sige FY! over for ham, for det ville nok ikke hjælpe.

Ja, måske mangler han pli, men så ku du ha sagt det i stedet for at lægge det over på mig, for det føler jeg du gjorde. (citat: "Hvis du vil undgå den slags oplevelser i fremtiden, så er det nok en god ide ikke at have begejstrede unge mænd til at ligge ved siden af dig i samme seng - og slet ikke at lade dem røre ved dig. Hvad havde du egentlig forestillet dig?").

Jeg forsøger ikke at tage en offerrolle i den forstand, er bare rystet, for kan jo ikke sige nej når jeg ligger og sover?? Så vidt jeg ved BURDE han VIDE at man rører fandme ikke ved en tøs der ligger og sover? Eller det er måske mig der er forkert på den? Hvad nu hvis jeg ikke var vågnet og han var gået videre til samleje og jeg SÅ var vågnet. Så var det måske stadig min skyld?
Undskyld, Per, men jeg kan ikke se logikken i det.
Og at du så siger det var noget andet hvis det var fyren der skrev? Hvad ændrer det på det hele?

Du har godt nok fået mig op af stolen.

Jeg skriver jo herind til dig, fordi jeg ikke lige vil snakke med mine veninder eller med nogle andre om det face-face og så fortæller du mig at det er min skyld at en fyr ligger og befamler mig imens jeg sover.
Det gør mig da ikke mere fortvivlet, afskyet og beskyldende over for mig selv.

Det var ét skridt fra overgreb/voldtægt og du giver mig skylden? Hmm.

Undskyld, men jeg kan ikke se det. Kan jeg virkeligt ikke.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 5: Onani imens jeg ligger ved siden af

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Ja du har helt ret, jeg lægger hovedansvaret over på dig. Det er dig, der inviterer ham hjem, det er dig, der inviterer ham op i sengen, det er dig, der har nogen forestillinger om, hvad man må og ikke må, uden at tjekke med ham, om han er enig med dig i de regler.

Jeg kan sagtens forstå, at du er blevet rystet. Verden var ikke, som du havde regnet med, og det var fyren heller ikke. Og tag det med i din erfaringsverden sådan, at du næste gang, du inviterer en fyr med i seng, gør dine regler helt klare for manden.

Der findes ingen universelle regler om, at man (m/k) ikke rør ved en pige/kvinde, der har inviteret én op i sengen. Hvis du var vågnet ved, at han var ved at ville have sex med dig - og du så sagde nej, og han fortsatte, så ville det måske have været ulovlig tvang. Og selvfølgelig skal man (m/k) altid respektere et NEJ, men det kræver altså osse, at man (m/k) siger: NEJ!

Jeg siger ikke, at det er din ansvar, at han ligger og onanerer, det er selvfølgelig hans ansvar, det jeg siger er, at hvis du vil undgå den slags situationer, så er det dit ansvar at sætte klare grænser for, hvad du vil være med til og ikke vil være med til. Og osse at være klar over, at det, at invitere en mand med i seng, kan opfattes som en (skjult) invitation til sex.

Jeg har nu lidt svært ved at se, at "Det var ét skridt fra overgreb/voldtægt", det er det muligvis i din fantasi, men næppe i virkeligheden. Fyren klarede jo selv sin ophidselse over at ligge ved siden af en attraktiv kvinde, mens han troede, at du sov.

Jeg håber, at jeg har fået dig op af stolen og, at du forstår min pointen, det vil nemlig skåne dig for lignende oplevelser i fremtiden.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ONANI"