Hjælp mig til at forstå min kone

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG ONANI
Besvar
kasper
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 18. dec 2008 11:37

Hjælp mig til at forstå min kone

Indlæg af kasper »

hejsa ja jeg er lidt rundforvirret i parforhold er 45 år glad og tilfreds men forvirret over min kone på 50 med et langt og saftigt sexliv vi har været sammen i ca. 4 år, vi dyrker sjældent sex/kærlighed vi kan kysse og kramme sådan ligesom overfladisk, kan ikke forstå hun onanere næsten hver aften/nat, tager mht sex) men hun nægter det helt vildt og siger grinende at det gider hun da i hvert fald ikke selv at gøre, kun med en kanindildo vi har, har undret mig hvad hun vil med mig?? vi har også aftaler med hvis hun møder en fyr skal hun kontakte mig så vi alle kan hygge, det har vi gjort nogle gange fundet en på nettet. vi har nogle gange diskussioner om utroskab (ja jeg er sgu forvirret over hvad der sker/ikke sker) samtidig siger hun at hun elsker mig overalt på jorden? hjælp mig til at forstå. mvh kasper
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hjælp mig til at forstå min kone

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kasper

Nu sker der jo ikke sjældent det, at når man har kendt hinanden et stykke tid, så går dampen lidt af seksualiteten. Som jeg forstår det, så har I åbenbart p.t. lidt forskelligt behov, men det må I jo så snakke sammen om. Hvad siger hun til dine spørgsmål?

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ONANI"