Onani

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG ONANI
Besvar
viktor

Onani

Indlæg af viktor »

hej mig og min kæreste begge 22 år. har været sammen i snart et år og her på det sidste er hun begyndt at onanere 1-2 gange om dagen hun læser hjemme så hun undskylder med at hun ikke ved hvad hun skal lave men det er meget træls for mig for der er ikke den store lyst til mig når jeg kommer hjem fra arbejde. har konfronteret hende med det et par gange og hun kan ikke se det store problem i det. og siger at det er hurtigere og nemmere.. er det mig der bare er noget galt med, synes bare det det går mig meget på tænker næsten ikke på andet hele tiden. håber i kan hjælpe !
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Onani

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Viktor

Hvis det betyder, at I ikke har den sex sammen, som I begge har lyst til, så er det selvfølgelig uhensigtsmæssigt, at hun bruger krudtet på håndarbejde frem for at lege med dig. Så i den forstand er der såmen ikke noget galt med dig. På den anden side skal vi osse være opmærksomme på, at vi selvfølgelig ikke kan monopolisere vores kæresters/samleveres seksualitet. Hvis vi ellers får sex nok, ja så kan vi ikke blande sig i, hvor ofte vores partner så ellers hygger sig med deres egne kønsorganer.

Måske skulle du spørge hende, hvad hun mener med, at det er nemmere. Er der noget i jeres seksualitet, som hun er utilfredshed med og evt. ønsker ændret/udvidet?

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ONANI"