Bøsse?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG SEX MED ANDRE DRENGE
Besvar
Anonym-B
Tilmeldt bruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 21. okt 2007 19:44

Bøsse?

Indlæg af Anonym-B »

Hej Per.

Lige for øjeblikket er jeg meget forvirret med hensyn til min seksualitet. Jeg har allerede eksperimenteret med drenge, men problemet er bare at selve trangen er større end selve lysten, for jeg har altid fortrudt efter. Altid og det gør jeg stadigvæk.

Problemet er at jeg er meget populær og hver gang jeg har sovet med nogen piger så har jeg altid skubbet hånden væk når de nærmer sig skridtet, og det aldrig blevet til mere end at jeg gav hende finger og sådan, mere fordi jeg var bange for jeg ikke kunne få den op af stå. Det skete så heller ikke i denne her weekend, hvor jeg lod mig rive med. Jeg kunne ikke få erektion om det var fordi det var første gang jeg egentlig slap mine grænser og lod mig føre med til mere end hvad jeg havde gjort med de andre, eller om det var fordi jeg var fuld for det var jeg virkelig, eller om det fordi jeg virkelig er bøsse og bare ikke kan få den op af stå. Troede jeg ville få erektion ved berøring af min penis, men nej. Jeg vil virkelig ikke være bøsse - SÅ heller leve med tanken om at være homo, men have sex med pigerne? Det bare en smule svært hvis jeg ikke kan få den op af stå, må ærligt indrømme jeg er blevet en smule skræmt efter den her episode.

Problemet er også at hvis jeg bare ikke kan få erektion om jeg så bare skal bakke ud. Fyrede nok de dårligste undskyldninger af her i dag, omend der ikke er noget pillerværk til weekend som vil kunne hjælp hvis det nu skulle være helt hen i vejret?

Forresten. Er lige blevet 16, det ikke fedt at sku tænke på sådan noget hver time. Håber os der er andre der vil svare hvis i kender noget til det.

Mvh. Anonym-B.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Bøsse?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej B

Det er ikke til at vide, om du ender med at være mere til drenge end til piger, når du kun lige er 16 år. I din alder havde jeg kun haft sex med andre drenge, og jeg er ikke blevet bøsse.

Nu er alkohol og sex en meget dårlig kombination, så måske skulle du prøve det med piger i ædru tilstand :1:.

Noget helt andet er, at vi mennesker næppe enten er hetero-, bi-, eller homoseksuelle. Jeg plejer at sige, at vi er multiseksuelle, at vi kan tænde på meget forskelligt. Den måde vi beskriver og forholder os til seksualiteten på er bundet til kulturen, i nogle indianersamfund i Sydamerika har de f.eks. 10 køn :2:.

:idea: PSYKE & SEX om Multiseksualitet

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Bøsse?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej B

Ja, jeg tror de fleste mennesker har fantasier og lyster til lidt af hvert, men ikke alle udlever fantasierne og lysterne. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Palle
Tilmeldt bruger
Indlæg: 12
Tilmeldt: 22. nov 2007 19:57

Indlæg af Palle »

heej Anonym-B

det du har prøvet har jeg også gjordet

det var den samme tanke gang jeg havde

vis du kan få den op af så vis du tænker på drenge skal du bare forstele at en pik eller en meget lækkere dreng

så får du den op af stå

det gøre jeg

vis en pige prøver på nået

men vis du hara fundet ud af vad du er så er det meget godt

nu vor det er 2 år siden du lage dette inlæg ind

hilsen palle
Palle
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG SEX MED ANDRE DRENGE"