Hvad gør jeg?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG SEX MED ANDRE DRENGE
Besvar
Bøssen

Hvad gør jeg?

Indlæg af Bøssen »

Jeg er en dreng på 15 år, der tænder helt vildt på drenge og kun drenge (på min egen alder) og det er jeg bestemt ikke flov over, men mit problem er, hvordan jeg finder en at 'gøre' det med. Når jeg f.eks. går på gaden eller på skolegangen og møder en dreng der ser godt ud, får jeg bare sådan lyst til at gå hen og tage ham bagi og rive bukserne af ham. Når jeg ser drenge tænker jeg ikke på andet end hvordan de ser ud uden tøj på. hvordan fa'en finder jeg en partner, for jeg vil jo ikke gå hen til en eller anden tilfældig dreng som jeg ikke kender, og spørge "vil du bolle"
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvad gør jeg?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Bøssen

Du kan prøve med en profil på Boyfriend, hvor der er mange drenge i din alder.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
bøssen

Indlæg af bøssen »

Tak for svaret Per.
Nu har jeg så oprettet en profil på boyfriend og der er rigtig mange der vil putte med mig:-) Men jeg ved bare ikke om jeg tør mødes med en fremmed, mht. sygdomme osv. for en hver kan jo sige at han ikke er syg
Mvh
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hvad gør jeg?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Bøssen

Så vent med sex til du kender dem lidt bedre og så kun med kondom og vandbaseret glidecreme.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
homobenja16

Ja

Indlæg af homobenja16 »

Heeej Bøssen .

Som han siger, så er Bf en god side at lære andre homoer' på, men hey der er nogen ret beskidte fyre derinde, såå vær lige lidt forsigtigt. Som førstegangsbruger, så vil der altiid være rigtig mange som skriver til dig, men ska' du ikke hægte dig for meget ved.

Knus. Homoen ;D
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG SEX MED ANDRE DRENGE"