Sex med ven.. Hvordan?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG SEX MED ANDRE DRENGE
Besvar
Gæst

Sex med ven.. Hvordan?

Indlæg af Gæst »

Hejsa.

Jeg er en dreng på 16 år og jeg har længe gerne ville have sex med en af mine venner (dreng). Der var engang, hvor vi næsten var sammen. Det var hvor vi havde været sammen med en anden, og da vi så var i seng trak han underbukserne ned og jeg holdt min pik mod hans røvhul. Efter et minut eller noget, stoppede vi og aftalte aldrig at fortælle det til nogen.

Siden da, har jeg kun villet være mere og mere sammen med ham, og så skulle vi igen sove sammen for ikke så langt tid siden. Der vågnede jeg om natten ved, at vi lå i ske (ham bag mig) og at jeg havde stivert på. Resten af natten skiftedes vi så (jeg lod som om det var ubevidst) til at ligge i den ene og anden stilling i ske. Jeg tror godt han vil med mig lidt nu, men hver gang jeg er sammen med ham, tør jeg ikke spørge ham i tilfælde af, at han ikke vil, og så vil vores venskab være ødelagt.

Jeg vil meget gerne være sammen med ham seksuelt, men hvordan skal jeg spørge ham, så det ikke risikerer at ødelægge vores venskab. Jeg tror ikke, at vi er venner på den måde, at vi bare kan lægge det bag os eller ignorere det hvis det ikke går godt. Det kunne evt. også være en måde at afværge det på som at sige: "Ej, det var bare for sjov!" eller noget, men det lyder måske dumt!

Hjælp mig!! Jeg vil virkelig gerne kneppe med ham, og hvis det går rigtig godt så snave med ham!

Hilsen mig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sex med ven.. Hvordan?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej mig

Når I sover sammen på den måde, så er der da en ret stor mulighed for, at han osse gerne vil noget med dig. Du kunne jo f.eks. spørge, om han vil have noget massage, og så lade det udvikle sig derfra. Hvis han ikke ønsker at få pikken masseret, så siger han nok til. Og snak om det undervejs.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG SEX MED ANDRE DRENGE"