ER JEG JOMFRU??

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MØDOM
Besvar
sara

ER JEG JOMFRU??

Indlæg af sara »

Hey .. Håber virkelig jeg kan få svar på det her hurtigst muligt.. jeg har leget med mig selv dernede og gjorde det lidt hårdt og det gjorde lidt ondt. Da jeg onanerede med min to finger, havde jeg min menstruation og jeg er virkelig bange for jeg har mistet det uden at vide det?? Jeg har så aldrig været i seng med en fyr.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: ER JEG JOMFRU??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sara / Mimi

Nu er det jo ikke mere end 14 dage siden, du spurgte om det samme. Måske skulle du overveje din onani-teknik, hvis din mødom er så vigtig. Hvis du stikker noget ind i kussen, hvad enten det er to fingre eller en dildo eller andre genstande, så kan du risikere at din mødom ryger. Men da du jo ikke har været i seng med en dreng/mand, så ville jeg stadig kalde dig en jomfru - måske uden mødom. Se mine tidligere svar!

Kunne du/I dog ikke få gjort noget ved det mødomstyrani? [muskvs] [muskvh]

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
sara

Indlæg af sara »

Nu hvis jeg bliver gift og har mistet min mødom betyder det så at der ikke kommer noget blod ud første nat? Nu ved jeg ikke helt hvad der er forskel på mødom og jomfru?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: ER JEG JOMFRU??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sara / Mimi

Hvis mødommen er meget lille eller er forsvundet ved onani, sport, underlivsundersøgelser, samlege m.m., så vil kvinden selvfølgelig ikke bløde, når hun har samlege.

Læs hvad jeg har skrevet i de andre indlæg her i dette forum om KVINDER OG MØDOM - f.eks. Mødom

I visse ortodokse/konservative/fundamentalistiske religiøse miljøer f.eks. muslimske eller kristne lægger man vægt på, at kvinden er jomfru ved ægteskabet. Ofte hersker der en stor dobbeltmoral, idet der ikke på samme måde forlanges en "jomfrutilstand" af manden, måske fordi det ikke kan kontrolleres. Af samme grund så tilbyder mange privathospitaler og plastikkirurger at rekonstruere mødommen, så kvinden kan bløde på behørig vis den første aften. I samfund hvor teknologien ikke er så udviklet, kan kvinden lægge en lille beholder med blod op i skeden, så den "eftertragtede" blodplet kommer på lagnet. Den vil bedrages bliver bedraget. :1:

Lad os håbe, at disse anakroniske/gammeldags holdninger til kvinder efterhånden uddør.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
sara

Indlæg af sara »

Hvis jeg nu har onaneret uden at stikke min finger i kun en cm betyder det så jeg ikk kommer til at bløde første nat? Uha det kunnne være et problem hos os, hehe, så må jeg heller blive hos mine forældre uden at giftes.. :D :!:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: ER JEG JOMFRU??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sara

Det er ikke alle piger/kvinder, der bløder første gang, de har samlege. Mødomme findes i alle størrelser og kan være forsvundet af mange årsager gennem opvæksten.

Men hvis det blod er så vigtigt, så kan man jo altid lige få sig en ny mødom inden brylluppet. Det er der mange plastikkirurger, der efterhånden udfører.

Hvordan sikrer man sig, at drengen/manden ikke har haft samlege inden brylluppet?

Her i Danmark behøver man nu ikke at bo hjemme hos forældrene, fordi man ikke bløder på bryllupsnatten. Det er vist de færreste kvinder i Danmark, der bløder på bryllupsnatten. Kan du ikke blot finde dig en kæreste med en nutidig indstilling til tilværelsen?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Sara

Jomfru?

Indlæg af Sara »

Jeg er sååå forvirret, at jeg slet ikke ved om jeg har mistet min mødom? Jeg har haft meget ondt i skeden og har været hos lægen, hun sagde, jeg havde svampe -- Alle de indlæg forvirrer mig lidt :( Hvordan kan jeg vide, at jeg har mistet den?? Hehe ved du træt af mine spørgsmål, men er bare forvirret :!: :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Jomfru?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sara

:!: Bliv i samme tråd, så længe det handler om samme emne, som du kan se har jeg flyttet dit nye spørgmål til denne tråd.

Hvis du kan få større ting - en dildo, en banan, en agurk, et stearinlys ind i kussen, så har du ikke (længere) en mødom. Hvis du ikke kan få en tampon ind i forbindelse med din menstruation, så har din formenligt stadig en mødom.

Svamp har vi overalt på kroppen - og osse i kønsorganerne, nogen gange kan de blomstre for meget op.

Næste gang du er hos din læge, og hun undersøger din kusse, så kan du jo fortælle hende om din bekymring med hensyn til din mødom, så kan hun muligvis se, om du (stadig) har den.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MØDOM"