Store smerter

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MØDOM
Besvar
sine

Store smerter

Indlæg af sine »

Hej Per.

Jeg er en pige på 24, jeg har været i flere længer varende forhold men er stadig jomfru. Grunden hertil er at det simpelthen ikke kan lade sig gøre at trænge ind i mig, gør så ondt at vi må opgive. Dette er et stort problem for mig for hvem vil have en pige der ikke kan gennemfører et samleje!
Har en gang været ved egen læge for 4 år siden, hun lavede en underlivs undersøgelse og fandt ingen problemer. Jeg har ikke meget lyst til at gå derned igen da det for det første gjorde ondt og for det andet virkede det ikke som om hun tog mig seriøst.
Hvad kan der være galt med mig og er der noget håb for jeg nogensinde kommer til at dyrke sex?

På forhånd tak for svar

Sine
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Store smerter

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sine

Det handler næppe om din mødom, men nok snarere om enten vulvodyni eller vaginisme. Vulvodyni er smerter i huden ved samlege, mens vaginisme er sammentrækninger i musklerne.

Jeg vil foreslå, at du finder en gynækolog, der har forstand på de sager, og som kan hjælpe dig med at komme videre.

Læs mere KVINDER OG SMERTER VED SEX og KVINDER OG VAGINISME (SKEDEKRAMPE).

:!: Når du er 24 år, så er du ikke længere en pige, så er du en ung kvinde, og når du er fyldt 25 år, vil jeg ikke engang kalde dig ung længere :1:. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MØDOM"