Jeg kan ikke slappe af!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MØDOM
Besvar
Tutteluu

Jeg kan ikke slappe af!

Indlæg af Tutteluu »

Hej Per

Jeg er en pige på 22 år, der efter 8 mnd for første gang er gået i seng med min kæreste.

Det var der, jeg mistede min jomfrudom.

Jeg har været i seng med ham to gange og begge gange gjorde det ondt på mig. Det er bare som om HAN nød det og jeg hele tiden PRØVEDE at nyde det. Jeg følte, da han var helt inde i mig, at der var noget oppe i mig der ville sprænge hele min livmoder ... det var en mærkelig følelse, som jeg ikk ku vurdere - og da min kæreste spurgte hvordan det føltes, kunne jeg kun sige at det var en blanding mellem smerte, nydelse og eksplosion.

Skal jeg i seng med ham flere gange før jeg kan mærke "det dejlige" ved alm. sex?

Da vi først er gået igang med at have alm. sex, føler jeg, at jeg ødelægger forspillet, fordi jeg ved, at han skal ind i mig og spænder i hele kroppen.. så nyder jeg slet ikke al anden berøring og onani, fordi jeg bliver nervøs... hvad kan jeg gøre???

Kærligst
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jeg kan ikke slappe af!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Tutteluu

Først og fremmest, så handler det jo nok om, at du skal vænne dig til denne udvidelse af jeres sexliv. Og at huske på, at de færreste kvinder kan få orgasme alene som følge af pikkens bevægelse i kussen, de fleste har brug for en hjælpende finger, tunge, massageapparat m.m.

Øvelse vil efterhånden få dig til at slappe af.

:!: Når du er 22 år, så er du ikke længere en pige, så er du en ung kvinde, og når du fylder 25 år, vil jeg ikke engang kalde dig ung længere :1:. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MØDOM"