HJÆLP

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MØDOM
Besvar
Lilli

HJÆLP

Indlæg af Lilli »

Jeg har et langt spørgsmål.
Det drejer sig ikke om en ny mødom men om da jeg blev gift. Jeg har aldrig haft sex før. Da jeg blev gift med min mand og vi skulle have sex gjorde det sindssygt ondt på mig. Det var simpelthen så forfærdeligt at jeg troede jeg skulle dø. Da der var gået 4 uger søgte jeg lægehjælp, hun fortalte at jeg havde en elastisk mødom og derfor ikke var så let at sprænge. Jeg fik noget creme og nogle piller som ville lindre smerten men det hjælp ikke så jeg vendte tilbage til lægen. Jeg skal lige minde om at det var i Libanon. Lægen tilbød at sprænge min mødom med fingeren. Det gjorde så ondt at jeg skulle holdes fast i af 2 sygeplejersker og hende. Jeg skreg, græd og besvimede osse. Efter 10 dage prøvede min mand og jeg igen men det gjorde stadig ondt som at det intet havde nyttet at jeg var til lægen. Siden har vi ikke haft sex og der er gået 1 år. Hver gang vi har prøvet har jeg ikke magtet det. Det er ikke følelsen af at det gør ondt men simpelthen at jeg får lyst til at besvime, dø- kaste op og tisse simpelthen ulækkert med det sidste :? . Jeg elsker min mand mere end noget andet og synes osse at det er synd for ham. Jeg har ikke talt med nogen om det og jeg har skrevet utallige emails til læger på nettet uden noget konkret hjælp. Håber du kan hjælpe med dette.

Hilsen Marie.

ps: har valgt at holde min rigtige mail og navn for mig selv.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: HJÆLP

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lilli Marie

Det har været en traumatisk oplevelse for dig, og det er det, du reagerer på nu. Forventer du, at det vil gøre meget ondt, hvis I skal have sex? Hvis man har den frygt, så kan man godt komme til at klemme skedemuskulaturen så meget sammen, så det gør ondt - vaginisme.

Det nytter nok ikke at skrive emails til læger, det du skal gøre er at snakke med din læge om at få en henvisning til en kvindelig gynækolog.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MØDOM"