Smerter og mødom

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MØDOM
Besvar
Diego

Smerter og mødom

Indlæg af Diego »

Hej jeg har lige nogle ting som jeg undrer mig over meget nu.

Jeg har for første gang gået i seng med min kæreste som er jomfru.

Hendes menstruation var færdig 3 dage siden, dvs vi gik i seng 2-3 dage efter hendes menstruation, da jeg trængte ind i hende kunne jeg ikke mærke sådan en modstand fra en mødom, men det gøre MEGET ondt på hende. nu har vi prøvet det 3-4 gange og det gøre stadig meget ondt på hende, men smerterne bliver mindre og mindre.
så vil jeg spørge hvad skyldes dette? er det fordi mødommen ikke helt er væk endnu? men kunne ikke mærke modstand fra den mødom, så ved ikke om der var en overhovedet?

2. mht til blod, så opdagede jeg meget meget lidt rød blod da jeg tørte spermen af fra min penis. men så ved jeg ikke om det er blod fra den mødom eller var det fra hendes menstrution som var færdig for 2-3 dage siden?

håber du vil svarer mig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Smerter og mødom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Diego

Man(d) behøver slet ikke at kunne mærke modstand, mødomme har meget forskellig udformning og størrelse. Din kæreste kunne mærke det, og det blødte fra hende. Når det stadig gør ondt, så skyldes det nok dels, at der måske stadig er nogen rifter, der ikke er helet helt, eller at hun stadigvæk er lidt snæver, eller at hun spænder i underlivet i forventning om, at det vil gøre ondt.

Med mindre, at I vil have børn med det samme, så husk prævention.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Diego

Re: Smerter og mødom

Indlæg af Diego »

Ja men er det normalt at blodet er så lidt at det var på størrelse med 1 cm sådan 2 små streger?
Hendes menstruation var forbi for 3 dage siden kan det ikke være rester blod fra menstruation eller er det umuligt??
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Smerter og mødom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Diego

Det er mest sandsynligt blod fra, da du trængte ind i hende den første gang. I øvrigt findes der intet "normalt" omkring mødomme, de er fra ikke-eksisterende til svært gennemtrængelige. Hvorfor er det så vigtigt for dig, hvor blodet stammer fra?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Smerter og mødom

Indlæg af Gæst »

Du skriver det er mest sandsynligt blod fra...
Altså blod fra mødom? Det var 3 dage siden Hun havde sin menstruation.
Det er vigtigt ford er fra en kultur som gå op I det..

Og spørger fordi har hørt jomfruer er svært at trænge I men min var Ikke så svært udover hun spændte og det gjorde meget ondt.

Selv nu gør det ondt på hende det er 5 gange nu
Så forstår ikke hvorfor det bliver ved med at gøre ondt
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Smerter og mødom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Diego

"da du trængte ind i hende den første gang." - altså blod fra hendes mødom.

Der findes rigtigt mange myter om mødomme - og jo mere "gammeldags" kulturen er - jo mere hårdnakkede kan myterne være. :1:

:idea: Artikel: Punktér myten om jomfruhinden
[bog] Mødom på mode (Bog)

Når det stadig gør ondt, så kan det være fordi, at såret ikke er helet helt endnu.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Smerter og mødom

Indlæg af Gæst »

Okey sidste spørgsmål

Er det normalt at der kan komme meget meget lidt blod fra mødom?
Sådan 2 små streger, jeg opdagede blodet, da jeg tørte min penishovede??

Og jeg kunne ikke mærke modstand?? Kan det lade sig gøre størrelsen af min penis?

Den er ok lang men lidt tynd i omkreds?
Fordi når jeg stikker 2 finger ind er det umuligt den kan komme ind, men 1 finger er det muligt
Er det fordi den ikke er udvidet nok?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Smerter og mødom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Diego

Det virker ikke, som om du læser mine svar eller læser de links jeg sender til dig. Der findes IKKE noget normalt omkring mødomme. Nogen bløder næsten ikke og mærkes næsten ikke, som hos jer - og andre bløder meget, og det er svært at få hul. Det er ikke noget, der laves statistik på = hvad der er normalt.

Måske handler det om, at din pik ikke er så tyk - eller måske handler det om, at din kæreste ikke var skabt med nogen særlig stor mødom - eller måske handler det om begge dele.

Hvis I begge synes, at det er rart at have sex sammen, så er det som det skal være.
Så stop dine spekulationer om, hvorvidt din kæreste var jomfru eller ej. Hvordan ved hun, at du var jomfru? :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MØDOM"