Mødom - smerter og svien

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MØDOM
Besvar
Sara 20

Mødom - smerter og svien

Indlæg af Sara 20 »

Hej Per..

Jeg har lige et par spørgsmål som jeg håber du vil svare..

Jeg var jomfru for et par dage siden, men dengang jeg var jomfru så kiggede jeg i min kusse og ville prøve og finde min mødom, men jeg kunne ikke rigtig finde den, der var ingen "fri passage", kunne ikke se noget hul, den var helt lukket, og nogle steder var der tykkere hud og andre steder tyndere hud.. kan man ikke se sin mødom? Eller kan det være svært? Fordi nogen kan godt se den jo?

2. Hvordan kan det være jeg kan putte 1 finger i min kusse (men det gør ondt) men når jeg putter 2 finger på engang kan den ikke komme ind udover jeg skal presse ekstra men det gør sindssyg ondt??

3. Nu hvor jeg har været i seng for første gang, hvordan kan det være min mands pik kunne komme ind uden han kunne mærke mødommen? Altså den gled bare ind, selvom han gjorde det meget forsigtigt og langsomt pga smerter?

4. Min første gang gjorde sindssyg ondt at jeg græd virkelig meget, men jeg har prøvet nu flere gange, og det gøre stadig MEGET ondt, dog er smerterne blevet lidt mindre., men hvordan kan det være det gøre stadig ondt selvom jeg har prøvet 10 gange ?? Jeg læste at det ville gøre mindre ondt anden gang, men min er 10 gange nu?

5. Hver gang jeg har samleje så få jeg lyst til at tisse, men så svier det virkelig meget? Hvordan kan det være? Er det normalt pga man har fornylig mistet sin mødom?

6. Og i øvrigt var der intet blod, udover 1-2 små prikker blod på servietten? Troede jeg ville bløde meget siden det gjorde SINDSSYG ONDT

7. Kan ikke forstår hvorfor det gøre så sindssyg ondt, og samtidig næsten INTET blod?

Jeg håber virkelig du vil svarer mig på alle de spørgsmål, da det er meget vigtigt for mig :(( ..

Håber du kan uddybe, hvorfor det stadig GØR ondt på mig selv når det er efter 10 gange?

Forstår ikke hvordan min mands pik kan komme ind uden modstand selvom det gjorde SINDSSYG ondt..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mødom - smerter og svien

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sara

Først og fremmest, så prøv at læse mine svar til din mand Diego: Smerter og mødom.

Når det stadig gør ondt, så kan det skyldes flere forhold f.eks. en rift, en hudfold, der er i vejen, svamp, irritation i huden. Lad din læge kigge på det.

I øvrigt er skeden elastisk, så pikken kan sagtens komme ind, selv om der f.eks. er et område i skeden, der gør ondt.

Lad lægen kigge på dig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MØDOM"