Incest fantasi

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG LYST
Besvar
k7v

Incest fantasi

Indlæg af k7v »

Incest fantasi

Hej,

Jeg har læst nogle fantasi historier om incest, og de tændte mig. Er jeg for langt ude..?

Til dagligt føler jeg mig som de fleste. Tænder på det samme som de fleste andre fyre, og bryder mig aldeles ikke om virkelighedens sande historier om sex med mindreårige og sex indenfor familien. Hører jeg om disse ting, så føler jeg intet seksuelt over dem, men derimod foragt for at nogen kan gøre dette mod andre. Jeg kunne aldrig finde på at gøre noget lignende.

Men når jeg læser og tænker på disse fantasi historier på nettet så tænder de mig. Nu skal det lige siges, at det ikke er historier om nogen under de 15-16 år, men jeg ved ikke om det gør det meget bedre, fordi historierne er stadig om incest.

Jeg er godt klart over, at disse sexhistorier er fri fantasi, men selv om det kun er fantasi historier, og noget som jeg udmærket er klar over er noget som jeg aldrig kunne finde på selv at udføre, så er incest jo stadig forkert, og forbudt. Jeg føler dog ikke at disse fantasier, sådan generelt går og belaster mig i det daglige. Jeg fantasere kun nogle gange om disse historier. Men alligevel så kan jeg ikke lade være med at tænke om jeg nu ikke burde stoppe disse fantasier - fordi fantasierne er jo forkerte.. eller er det ok at have dem? Er jeg syg i hovedet? Bør jeg gå til psykolog?

venligst,
K7
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Incest fantasi

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej k7v

Så længe det bliver ved fantasien, er der ikke noget problem i det. Der er mange, måske os alle, der har fantasier om det, man absolut ikke må, som kan ophidse. Lige som der f.eks. er ikke så få kvinder, der fantaserer om at blive voldtaget og bruger det som en onanifantasi, men som ikke kunne drømme om at ønske sig at blive voldtaget i virkeligheden.

Du er med andre ord hverken syg eller bør gå til en psykolog, (der fantaserer om hvad? :1:) - du skelner jo tydeligt mellem fantasi og virkelighed.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mette

Godt at høre :)

Indlæg af Mette »

Hej Per

Puha, det var godt at høre - jeg har nemlig de samme tanker som k7. Allerede som 12-13 årig lånte jeg bøger på biblioteket med episoder med incest. Når jeg onanerer, handler mine tanker også om incest eller voldtægt - men i virkeligheden foragter jeg det af hele mit hjerte! Jeg tror egentlig, det handler om lysten til at være total i en andens magt - måske som modstykke til et krævende voksenliv, hvor man er tvunget til at tage ansvar og beslutninger hver eneste dag...
Ihvertfald lettede det at høre, at man ikke er syg af den grund :) Og tro mig; det bliver helt bestemt ved fantasien!!!
Tusind tak for en fantastisk hjemmeside, hvor jeg har fået svar på mange ting ved at læse andres indlæg :)

Mange hilsner fra
Mette
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Godt at høre :)

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mette

Tak fordi du deler dine fantasier, så er du er osse med til at afmystificere det for de mange andre med lignende fantasier. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG LYST"