For hurtig rejsningsproblemer..

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG LYST
Besvar
Forvirret gut

For hurtig rejsningsproblemer..

Indlæg af Forvirret gut »

Hej Per..

Jeg er i meget vildrede. Jeg ser nu en rigtig sød pige, som jeg er vild med. Mit problem er at hver gang jeg nusser, krammer og bare er tæt på hende. Så begynder min penis at blive stiv. Hvis vi nusser i lang tid nok, ka jeg mærke at der kommer lidt ud af den. Jeg ved ik om det er normalt, men vil virkelig gerne have mere kontrol over den. Så jeg ik begynder at få en bule i bukserne mens jeg står i et supermarkedet. Det der er mest nederen ved det, er at når hun ser den er stiv kigger hun sådan lidt mærkeligt på mig, og siger at hun dårlig nok rørte den. Så ville virkelig gerne have hjælp til det.

På forhånd tak..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: For hurtig rejsningsproblemer..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Forvirret gut

Hvor gammel er du?

Din pik virker lige efter hensigten, og det er næppe muligt at kontrollere den. Den bliver såmen blot begejstret for pigen og, hvad hun går og gemmer under tøjet. :2:

Når man bliver ophidset, så afgiver pikken ofte lidt præsperm, der skal hjælpe til ved samlege, på samme måde som kvindens kusse bliver våd.

Sådan er det at være ung. Det går måske over med alderen, og på et tidspunkt i dit liv vil nok ønske dig tilbage til, da den reagerede så hurtigt. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG LYST"