Havde sex med 16-årig

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG LYST
Besvar
John567

Havde sex med 16-årig

Indlæg af John567 »

Jeg er en gut på 22. Jeg holdt en fest for nogle dage siden hvor min søster der går i gymnasiet 1.g aller nådigst fik lov at kigge forbi, hun havde flere veninder med. De blev introduceret som mellem 16 og 18 og en af dem, på 18, forfører mig kan man vel godt sige (er ikke den udfarende type, hun hopper på mig bogstaveligt talt og forsøger at overtale mig til at kysse, jeg foreslår selv sex, men ikke som en selvfølge). Det bliver afbrudt mens vi er i gang på mit værelse og jeg kommer ud sådan lidt rundt på gulvet fordi jeg ikke forstår hvorfor folk skulle blande sig i det.

Den ene af dem siger så: har du lige haft sex med min 16-årige veninde?
Hvorefter hende jeg var sammen med kigger ondt på hende og retter hende: 18. Jeg troede jo som sagt hun var 18.

Mit problem er at jeg er bekymret for hvorvidt den nye alder jeg har fået at vide så er rigtig. Hvis hun kan snyde mig til at være 18 når hun er 16, kan hun vel også når hun er 14,9.

Bagefter tager de afsted, og men min søster bliver og siger det ikke gør noget og bekræfter at hun er 16. Der er ikke skyggen af tvivl i hendes øjne. Jeg møder begge mine søstre på vej på arbejde, der går i klasse sammen og hun råber: Nå, du havde nok sex med en 16-årig hva?.

Hvad skal jeg gøre? Skal jeg kontakte hende pigen for at være på den sikre side? Eller er det paranoia fra min side. Hun havde tydeligvis prøvet det før og jeg tvang hende ikke til noget.

PS: Det er sidste gang jeg inviterer min søster med til fest og jeg tror jeg vil have pas eller kørekort fra folk jeg er sammen med fra nu af.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Havde sex med 16-årig

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej John567

Du skal ikke gøre noget! Hvis hun er 16 er der overhovedet ikke noget problem. Hvis hun er 14,5, ja så kræver det jo først en anmeldelse for, at der skulle ske noget, og for det andet var du jo i god tro som følge af hendes løgn, så slap du bare af - og forlang at se pas næste gang :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG LYST"