Mødom

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG MØDOM
Besvar
Sira

Mødom

Indlæg af Sira »

Hej..
jeg har læst lidt rundt omkring på nettet om mødom, så stødte jeg på en hjemmeside..
Der står der at man ikke kan se om en pige er jomfru eller ej, at det sku være meget svært.. og at denne såkaldte mødomsoperation bare er spild af penge.. jeg har længe gået og overvejet om jeg skulle få den lavet, men ser ikke hva den sku gøre hvis den bare gør at jeg bløder. Jeg kan jo sagtens bløde og være ikke stram eller ja det sir mig bare ikke noget..

Første gang jeg gjorde det, blødte jeg, betyder det så, at man tydeligt kan se, at min mødom ikke er der?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mødom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sira

Oplysningerne på siden (nu nedlagt) er rigtige nok. Hvis du er en selvstændig og selvbevidst pige, så vil du ikke bruge hverken bruge tid eller penge på en mødomsoperation. Find dig en fornuftig og moderne mand som kæreste. Ingen begynder vel heller at kigge op i din kusse for at se, om du har en mødom eller ej :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Sira

Mødom

Indlæg af Sira »

Har lige læst dit svar, glemte at jeg havde skrevet..
Men det er ikke så meget kæresten vil aldrig være med en mand som kræver at jeg er jomfru, det ikk hans problem..

det mere familien, de tjekker, eller får en gynækolog til det.
Det var mere om denne gynækolog kunne se det

Men ja jeg klarer mig uden den operation, den er ikke nødvendig ..

tak for svaret
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Mødom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sira

Ingen læge i Danmark ville finde på at undersøge, om du er jomfru på din families forlangende. Skulle din familie selv finde på at ville undersøge dig, så er det en politisag, det har familien hverken ret til eller krav på. Og så dumme er de vel heller ikke. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG MØDOM"