Kan ikke komme ind i hende :(

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG MØDOM
Besvar
ham selv15

Kan ikke komme ind i hende :(

Indlæg af ham selv15 »

Hej Per. Nu skal du høre, jeg har fundet mig en super dejlig sød sjov kæreste og det er jo fint alt det der. :) Men da vi så skulle have sex kunne jeg ikke trænge ind i hende vi havde et langt forspil på en halv times tid hun var våd og hun sagde det gjorde sindsygt ondt os da jeg gav hende finger hun kunne maks. få 2 fingre op og det gjorde osse ondt på hende. Jeg ved godt hun skal være helt afslappet og det sagde hun os hun var men kunne ikke alligevel. Har du nogen råd til hvad vi kan gøre ? PS: hun er stadig jomfru svar hurtigt..... :roll:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kan ikke komme ind i hende

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ham selv15

Hvis din kæreste er jomfru, så kan hendes mødom jo nok være årsagen til, at du ikke synes, der er så meget plads, selv om 2 fingre fylder en del. Din kæreste kan jo selv prøve, hvor mange fingre hun kan få ind på et tidspunkt, hvor hun er alene - og derfor kan være afslappet.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
ham selv15

Indlæg af ham selv15 »

Jamen hun kan os selv kun få 2 Fingre ind når hun er alene og hun siger hun har leget med en banan og noget så forstår det bar ik .. kan min pik være for stor ????
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kan ikke komme ind i hende

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ham selv15

Hvis hun har haft en banan inden for og kan få 2 fingre ind, så er der næppe meget mødom tilbage, så det handler nok om, at hun kommer til at spænde i underlivet. Det kan sagtens ske reflektorisk, hvis hun bliver nervøs. Og husk, at hvis du skal inden for med din pik, så på med kondom fra start til slut.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
ham selv15

Indlæg af ham selv15 »

Ja okay hun siger bare hun slapper af har sagt hun skulle prøve og stramme i underlivet da jeg havde min pik lidt inde og kunne ik mærke forskel så tror hun strammer hele tiden .. hvordan kan jeg berolige hende ???
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Kan ikke komme ind i hende

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ham selv15

Du kan ikke lære hende at slappe af, det skal hun skam lære sig selv. Det eneste, du faktisk kan gøre, er aldrig at komme inden for uden kondom!

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
ham selv15

Indlæg af ham selv15 »

Okay mange Per men bare rolig hun er på pillen ;)
Besvar

Tilbage til "PIGER OG MØDOM"