:O

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG MØDOM
Besvar
Spirit:P

:O

Indlæg af Spirit:P »

hej, jeg er en pige paa 16 år. jeg er rigtig bange for noget. og håber virkelig i ka svare på dt her hurtigst muligt. jeg har fyr på , men vi dyrker ike sex. altså dt bar sådan som om vi boller med tøj på. altså han har kun boxershorts på og jeg har trusser på . han stikker naermest sin penis op men den ka jo ike komme op pga jeg har trusser på, men dt jeg gerne rigtig meget vil vide er, kan hullet blive større hvis han bar naermest klider sin penis frem og tilbage og som om han stikker den op ? og dt ike første gang vi har gjort dt masser af gange? kan hullet blive større og den ike er stram mere, og kan man miste sin mødom ? vil virkelig gerne have svar på de to ting.
knuz mig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Nej

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Spirit :P

Nej, din mødom kan ikke sprænges på den måde, og skedeindgangen er meget elastisk alt efter, hvor ophidset pigen/kvinden er, så den veksler i størrelse.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Og undlad sms-stavning, det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG MØDOM"