Væg i skeden

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG MØDOM
Besvar
gæst

Væg i skeden

Indlæg af gæst »

1. Hej , jeg er en pige på 17 år der stadig er Jomfru .. Jeg vil gerne i seng med en dreng, men er lidt nervøs.. jeg bruger kun små tampax og har aldrig rigtig onaneret (har dog fået finger).. når jeg kigger på min skede i et spejl er der en slags "kugle" inde i hullet, er det min jomfruhinde eller er det en "væg"* som jeg skal have fjernet hos lægen?

* en af mine veninder havde en "væg" oppe i skeden som gjorde at hun ikke fik sin første gang.. han kunne simpelthen ikke få den op uden at hun begyndte at græde og det er det jeg er nervøs om om jeg også har.

2. hvis jeg nu gerne vil prøve at onanere men ikke vil købe en dildo .. hvad er det så af muligheder .. så du havde skrevet et lys til nogle, men ville du på putte et kondom på lyset ? :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Væg i skeden

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

1) Umiddelbart skulle man tro, at det er din livmodermund du ser, men da du jo er jomfru, så er den nok noget svær at komme til at se.

Kig på disse 2 billeder og se om det kunne ligne, hvad du ser.

Billede Billede
Klik på billederne for at se dem større

Mødommen kan spærre vejen den første gang, men så er det i reglen klaret.

2) Når piger/kvinder onanerer, så koncentrerer de sig oftest om klitoris. Nogen kan så godt lide at have noget i skeden imens f.eks. en dildo, et lys (med eller uden kondom), en finger.
Et massageapparat er ofte ret anvendeligt, og har man ikke det, kan en elektrisk tandbørste ofte bruges - se her: Nemt hjemmelavet massageapparat.
En håndbruser kan osse anbefales.

:idea: PSYKE & SEX om Onani - kvinder - piger

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar: Væg i skeden

Indlæg af Gæst »

Tak for svaret ..

Billederne du har sat ind ligner faktisk ret godt min skede, hvilket er lidt beroligende ..

Jeg har prøvet at onanere, men synes det gør ondt med kun 1 finger.. Altså jeg kan kun få en finger op. Så vil jeg kunne have sex med en dreng.. ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Væg i skeden

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Ja du kan sagtens have sex med en dreng, når du er klar til det. Det kan godt være, at det gør lidt ondt første gang, og at det bløder lidt, men det er kun første gang, det er sådan. Husk kondom, når du engang gør det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar 2: Væg i skeden

Indlæg af Gæst »

Jeg var hos min læge og han sagde, at det nok ville gøre meget ondt første gang, så han foreslog jeg tog til gynækolog for at få lavet et snit i jomfruhinden .. hvad synes du ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Væg i skeden

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Jeg synes, at du skal følge lægens råd, og har du ikke fået en henvisning til en gynækolog, så få en fra din læge. Pøj, pøj.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG MØDOM"